بازگشایی خیابان‌ها و ایجاد فضای سبز، اصلی‌ترین  ...

بازگشایی خیابان‌ها و ایجاد فضای سبز، اصلی‌ترین ...

بازگشایی خیابان‌ها و ایجاد فضای سبز، اصلی‌ترین سیاست شورا در منطقه ثامن

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی در نشست اعضای کمیته نظارتی شماره 4 با ساکنان محله دریادل واقع در منطقه ثامن شهرداری مشهد با بیان اینکه شورای پنجم تمرکز خود را به حفظ ساکنان در بافت پیرامونی حرم مطهر معطوف کرده است، گفت: دفاتر تسهیلگری با همین رویکرد ایجاد شده‌اند تا همزمان با اجرای طرح نوسازی و بهسازی، مردم در اجرای این طرح در محل سکونت خود مشارکت داشته باشند.

وی در ادامه اظهارکرد: ساکنان، با این بافت و محله خود خو گرفته‌اند و خاطرات بسیاری دارند؛ مخالف خریداری املاک و اراضی توسط شهرداری و ساخت مجتمع های تجاری و اقامتی به جای آنها هستیم.

گندمی افزود: عمده تمرکز شهرداری منطقه ثامن طی 2 سال اخیر، براساس تاکیدات شورای شهر، بازگشایی خیابان‌ها، ره‌باغ‌ها، خیابان‌های شعاعی و ایجاد فضای سبز بوده و در گزارش عملکرد منطقه هیچ موردی مبنی بر تملک نیست.

عضو کمیته نظارتی شماره 4 شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و هدایت شورا و نمایندگان مجلس، بتوان 3100 میلیاردتومان اوراق مشارکت را جذب کرد تا از این طریق داستان 24 ساله طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی جمع شود.

گندمی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: کمیته نظارتی در منطقه ثامن هر 3 هفته یک بار برگزار می‌شود و هرکدام از شهروندان میتوانند درصورتیکه از طریق شهرداری به نتیجه نرسند، مسائل خود را در این کمیته مطرح و پیگیری نمایند؛ نگاه ما، نگاه حل مشکل است و در حد وسع و اختیارات خود همواره سعی کرده‌ایم مشکل شهروندان را حل کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات