فرهنگ استفاده از آب را عمومی کنیم

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان گفت: به منظور صیانت از منابع آب باید نوع نگاهمان را نسبت به منابع تغییر داده و فرهنگ استفاده از آب را عمومی کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان در نشست شورای حفاظت آب شهرستان جاسک اظهار کرد:جاسک یک شهرستان راهبردی و در راستای توسعه سواحل مکران هم به لحاظ امنیتی و هم به لحاظ اقتصادی بارها تاکید شده است و در این راستا دولت تدبیر و امید نیز در حوزه های مختلف کارهای مناسبی انجام داده است.

ملایی با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف اراضی یکدار و جگین و احداث چند سد در سطح شهرستان جاسک از جمله سد گابریک و سد شریفی اضافه کرد :همه امکانات و زیرساختها باید در راستای ایجاد اشتغال برای مردم و رونق اقتصادی کشور باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای با بیان برخی کمبودها و مشکلات در خصوص خشکسالیهای اخیر خاطر نشان کرد: انتظار داریم که کشاورزان عزیز پای کار باشند و تغییر الگوی کشت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در ادامه بر تعیین تکلیف چاههای غیر مجاز ، استفاده از ظرفیت دریا و حمایت از بخش کشاورزی شهرستان جاسک تاکید کرد و گفت:

این مقام مسئول با اعلام اینکه ما به دنبال نظام مند کردن وضعیت آب هستیم اضافه کرد:امسال وضعیت آب بهتر شده است و از آنجا که آب یک سرمایه ملی و متعلق به همه آحاد مردم است باید از این سرمایه به صورت کاملا بهینه استفاده شود.

گفتنی است ملایی در سفر خود به جاسک به همراه جمعی از مسئولان از دشت یکدار بازدید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات