مشارکت بهره برداران کلید حفاظت از منابع آب زیر زمینی

میز خدمت با هدف ارائه خدمات مرتبط با حوزه منابع آب به بهره برداران بخش کشاورزی ،در محل روستای محمد آباد علم از توابع شهرستان قاینات توسط اداره منابع آب شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی، مدیر امور منابع آب شهرستانهای قاینات و زیرکوه ضمن اشاره به برگزاری میز خدمت ویژه بهره برداران بخش کشاورزی در شهرستانهای قاین و زیرکوه اظهار داشت: مدیریت مصرف به صورت یک طرفه و صرفا از طرف دولت یا حاکمیت عملیاتی نخواهد شد بلکه نقش بهره برداران و مردم به عنوان مصرف کننده آب بسیار مهم است.

"محمدعلی شهابی" گفت: انتظارات بهره برداران و امور منابع آب بایستی به یکدیگر نزدیک شود تا در بهره برداری بهینه از منابع آب و صرفه جویی در مصارف، اقدامات عملیاتی که عمدتا به بهره برداران بر می گردد، به انجام برسد.

وی افزود:در همین راستا امور منابع آب شهرستانهای قاین و زیرکوه تصمیم به برگزاری میز خدمت و در واقع پاسخ گویی به درخواست و سوالات بهره برداران بخش کشاورزی در دشت های مختلف شهرستان گرفته است که چهارمین میز خدمت در محل دهیاری روستای محمدآباد علم واقع در دشت ممنوعه بحرانی خضری به مدت سه ساعت برگزار شد.

شهابی خاطر نشان ساخت: سوالات و درخواست های مطرح شده عمدتا شامل لایروبی، شارژ کنتور هوشمند و اجرای طرح های آبخیزداری بود.

در پایان نیز بنا بر درخواست نمایندگان چاه های کشاورزی از یک حلقه چاه بازدید و پاسخ لازم به موارد درخواستی داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات