برگزاری دومین جلسه بررسی موضوعات فنی و حقوقی کمسیون رسیدگی به...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،دومین جلسه بررسی موضوعات فنی و حقوقی کمسیون رسیدگی به آبهای زیرزمینی شرکت آب منطقه ای زنجان،با حضور اعضای این کمسیون در سالن شهید خلیفه این شرکت، برگزارشد.

در ابتدای این جلسه،اروند وزیری دبیر کمسیون آبهای زیرزمینی شرکت آب منطقه ای زنجان،ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و اعضای حاضر دراین جلسه،دستور کار جلسه را قرائت نموده و در خصوص فعالیت های انجام شده در این کمسیون توضیحاتی ارائه نمود.

وزیری، مشکلات و چالشهای پیش رو و مطروحه این کمسیون را عنوان داشت و  در خصوص پرونده های قضایی کمسیون آبهای زیرزمینی ،گفت:این مسائل با هم اندیشی و راهکارهای ارائه شده از سوی اعضای قضایی کمسیون مربوطه قابل حل و فصل می باشد.

در این جلسه، مهندس اسماعیل افشاری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان نیز با تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده ای مرجوعه به کمسیون آبهای زیرزمینی،اظهارداشت: کار اعضای فنی و حقوقی کمیسیون های مذکور بسیار سخت و طاقت فرساست و البته بایستی از دقت نظر بسیار بالایی برخوردار باشد.

افشاری گفت: اعضای کمیسیون ها از استقلال رای برخوردارند و دراین راستا، وقت بیشتری برای مطالعه پرونده های ارجاع شده صرف می کنند و شاید این موضوع سرعت در کار را تا حدودی پایین بیاورد که کمیسیون منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه ای زنجان این مشکل را از طریق درخواست افزایش تعداد قاضی رسیدگی کننده به پرونده های منابع آبی استان، مرتفع نموده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات