ارتباط ویدئو کنفرانسی جلسه شورای مدیران صنعت آب وبرق استان زنجان...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،جلسه شورای مدیران صنعت آب و برق استان امروز چهارشنبه 17 مهرماه 98 به ریاست مهندس یوسف رضاپور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان و با حضور همه اعضاء تشکیل شد و این جلسه بصورت ویدئو کنفرانس با جلسه شورای معاونین وزارت نیرو به ریاست دکتر رضا اردکانیان که با موضوع پویش هرهفته: الف، ب، ایران برگزار شده بود، بصورت زنده ارتباط داده شد.

در این ارتباط زنده تصویری ، دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو، در خصوص پویش هرهفته: الف، ب، ایران ، که آن را مشارکت بین مردم و رسانه‌ها است توضیحاتی ارائه نمود و اظهارداشت: ما این موضوع را با اتحاد بین همه آحاد مردم و مسئولین به پیش خواهیم برد و همه با هم خواهیم دید که در عرصه خدمات زیربنایی آب و برق، که نقش محوری در تامین رفاه و امنیت هموطنان دارد و همچنین زمینه ساز پیشرفت و توسعه تمامی بخش‌های اقتصادی کشور است، متخصصان ایران زمین سرمایه‌های این کشور را چگونه برای ارتقای زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های تولید و کیفیت زندگی به کار می‌گیرند.

وی به جلسه امروز چهارشنبه 17 مهرماه 98 هیئت وزیران که به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور برگزارشد، اشاره کرد و عنوان داشت: در این جلسه رئیس جمهور در خصوص طرحهای به ثمر نشسته صنعت آب و برق در دولت تدبیر و امید اظهار رضایت نمود و گفتند: این عملکرد مهم وزارت نیرو بایستی به مردم اطلاع رسانی شود تا بدانند که فرزندان این مرز و بوم چگونه از پس مشکلات فنی و عمرانی خود، علاوه بر اعمال تحریمهای ظالمانه از سوی قدرتهای استعماری، برآمدند.

وی با بیان اینکه قصد داریم طرح‌های زیرساختی صنعت آب و برق را به میان مردم بیاوریم، افزود: در این کمپین، هر هفته "همه با هم" درباره ابعاد این سرمایه‌گذاری‌ها و اثراتشان بر کشور، کیفیت زندگی مردم و فرصت‌هایی که برای توسعه ایجاد می‌کنند، گفت و گو خواهیم کرد.

وزیر نیرو با بیان اینکه آبادانی ایران در هیچ شرایطی متوقف نمی‌شود، افزود: دفاع و مقابله با تحریم مانعی پیش روی ساختن ایران نیست، اگر چه مشکلات و نیاز به اراده‌های استوار را بیشتر می‌کند.

اردکانیان ادامه داد: در وزارت نیرو بر این باوریم که باید داشته‌های مردم این سرزمین را دیده و به پشتوانه این سرمایه عظیم، اعتماد به نفسی کسب کرد که پیشران حرکت توسعه در کشورمان باشد.

وی اظهار کرد: شگفت انگیز است کشوری که تحت شدیدترین تحریم های ظالمانه اقتصادی قرار دارد، با اتکا به توان داخلی خود، موفق به کسب دستاوردهای بی‌نظیری در عرصه آب و برق شده باشد.

وزیر نیرو، افزایش تولید محصولات کشاورزی از طریق ارتقای راندمان آبیاری، جلوگیری از آلودگی آب‌های سطحی، کنترل سیلاب، ایجاد زمینه استفاده مجدد از پساب، تشویق و فراهم نمودن زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک به حفظ محیط زیست، کاهش مهاجرت به‌ویژه در مناطق محروم و مرزی، اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی را از نتایج اجرای این طرح عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرا این طرح در نهایت زمینه توسعه و پیشرفت و بالندگی بیش از پیش در اقصی نقاط کشور فراهم خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات