مشکل کمبود آب فرجه سنندج به طور کامل برطرف شد

مشکل کمبود آب فرجه سنندج به طور کامل برطرف شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، "محمدحسین محمدی" افزود: محله فرجه در شهر سنندج از جمله نقاطی است که به دلیل قرارگیری در ارتفاع نسبت به مخازن، طی سال‌های گذشته و در هنگام اوج مصرف در ساعاتی از شبانه‌روز با مشکل کمبود آب مواجه می‌شد و این مسئله گلایه‌هایی از سوی شهروندان را به دنبال داشت.
وی ادامه داد: این مشکل با توجه به مصرف بالای آب در سال جاری نمود پررنگ‌تری داشت که برای حل این مسئله لازم بود با تعریف یک پروژه جدید، آب مورد نیاز منطقه فرجه سنندج از مسیر دیگری انتقال یابد.
محمدی افزود: با توجه به مجاورت این پروژه با اتوبان دکتر حسینی که محل تردد خودروهای سنگین به‌ویژه در روز است، اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه اهمیتی بیش از پیش داشت که در این رابطه خط انتقال آب شرب به طول 700 متر تعریف و طی 24 ساعت اجرا شد و با انجام این پروژه جمعیت 6 هزار نفری این منطقه از آب شرب پایدار و کافی بهره‌مند شدند.
مدیرعامل آبفای کردستان تصریح کرد: این پروژه در این حجم و طول و در این زمان کوتاه در نوع خود کم نظیر است که با تلاش شبانه‌روزی پرسنل آبفای سنندج به سرانجام رسید و خوشبختانه با اجرای این پروژه مشکل کمبود آب این منطقه به طور کامل برطرف شد.
وی با اشاره به اینکه تأمین آب باکیفیت و پایدار خط قرمز شرکت آبفاست، اظهار کرد: به طور موردی در برخی نقاط از شهرهای استان به دلایل متعددی ممکن است این خدمات رسانی با وقفه‌هایی مقطعی روبرو شود که برای حل این قبیل مشکلات نیز شرکت آبفای استان برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را به طور مستمر در دستور کار قرار می‌دهد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات