تقدیر از افسران ارشد اداره آگاهی استان کرمانشاه در شرکت برق منطقه‌ای غرب

تقدیر از افسران ارشد اداره آگاهی استان کرمانشاه در شرکت برق منطقه‌ای غرب

در پی کاهش سرقت از تجهیزات دکل‌های برق، با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه از افسران ارشد اداره آگاهی استان کرمانشاه در شرکت برق منطقه‌ای غرب تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مراسم تقدیر از افسران ارشد اداره آگاهی استان کرمانشاه با حضور دکتر الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، سرهنگ امیری رئیس اداره آگاهی استان کرمانشاه، مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت برق منطقه‌ای غرب در محل سالن کنفرانس تالار برق غرب برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، مهندس علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: ایجاد خاموشی و قطع برق، مختل شدن خدمت‌رسانی دستگاه‌های خدماتی به مردم، ایجاد نارضایتی عمومی، اخلال در نظم، امنیت و آسایش عمومی جامعه، ایجاد خسارات فراوان اقتصادی به شرکت برق و مردم از جمله مشکلاتی است که در اثر سرقت تجهیزات شبکه‌های انتقال و فوق‌توزیع برق بوجود می‌آید.

وی ضمن تقدیر از همه عزیزان زحمت‌کش در عرصه حفظ نظم و امنیت در سراسر کشور علی‌الخصوص منطقه غرب گفت: با همت، تلاش و زحمات شبانه‌روزی شما عزیزان، امروز شاهد کاهش 96 درصدی سرقت از تجهیزات دکل‌های برق در غرب کشور هستیم که موجب پایداری شبکه برق و خدمت‌رسانی دستگاه‌های خدماتی به مردم و افزایش رضایت عمومی در سطح جامعه شده است.

در ادامه این مراسم، سرهنگ امیری رئیس اداره آگاهی استان کرمانشاه گفت: پس از دریافت گزارش سرقت از تجهیزات دکل‌های برق در غرب کشور از سوی شرکت برق منطقه‌ای غرب، با اقدامات پلیسی و همکاری خوب همکارانم در پلیس آگاهی موفق شدیم نقاط حساس و پر خطر را شناسایی کرده و سارقان تجهیزات دکل‌های برق را در حین ارتکاب جرم، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی نماییم.

وی افزود: همه تلاش‌ها، مرهون جان‌فشانی‌های همکارانم در پلیس آگاهی استان کرمانشاه بود و امیدوارم تلاش‌های همکارانم در پلیس آگاهی باعث بالا رفتن احساس امنیت و پایداری امنیت بیشتر باشد.

دکتر الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی حافظان نظم و امنیت در پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: این مراسم قطعاً پاسخگوی خدمات و زحمات شما عزیزان نیست ولی بر حسب وظیفه شرعی و انسانی بر خود لازم می‌دانیم از زحمات شما تقدیر کنیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از رئیس اداره آگاهی استان کرمانشاه و شش نفر از همکاران‌شان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد. لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات