اجرای خط انتقال آب شرب از چاه جدید الحفر مجتمع آبرسانی منطقه پل ابریشم شهرستان میامی

اجرای خط انتقال آب شرب از چاه جدید الحفر مجتمع آبرسانی منطقه پل ابریشم شهرستان میامی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان، مسلم فدایی سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان میامی به همراه عرب ارمیان رئیس شوراهای اسلامی شهرستان و صادقی رئیس شوراهای اسلامی بخش مرکزی از روند اجرایی پروژه خط انتقال آب شرب منطقه پل ابریشم که به طول ۳۱۰۰ متر است بازدید نمودند.
سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان میامی گفت: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، اهالی منطقه پل ابریشم که چند روستا را در بر می گیرد از آب قابل شرب و شیرین در شبکه آب خانگی بهره مند خواهند شد.
مسلم فدایی افزود: با توجه به کیفیت بسیار نامطلوب و شوری بالای آب تاکنون آب موجود در شبکه فقط جهت مصارف بهداشتی استفاده می گردید و اهالی روستاها آب آشامیدنی مورد نیاز خود را از سایت آب شیرین کن تامین می‌نمودند و پس از اتمام این پروژه و اجرای خط انتقال برق، نسبت به تجهیز و راه اندازی چاه جدید اقدام شده و ان شالله به زودی از نعمت آب بسیار گوارا بهره خواهند برد.
مهندس فدائی تصریح کرد: این پروژه که در قالب یک مجتمع آبرسانی است، تامین کننده آب شرب و بهداشت موردنیاز روستاهای محمدآباد، حسین آباد و چاه شیرین منطقه پل ابریشم با جمعیت بالغ بر ۲۰۰ خانوار می باشد.
سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان میامی اظهار داشت: اعتبار هزینه شده تاکنون نزدیک به ۸۰۰۰ میلیون ریال بوده و برای اتمام پروژه نیاز به همین اعتبار برای خرید و اجرای خط انشعاب برق، خرید تابلو برق راه انداز ،خرید الکتروپمپ ،لوله آبده، کابل و تجهیزات سرچاهی ، راه اندازی و...می باشد.
یادآور می شود: از آنجاییکه اعتبار استانی بسیار نامحدود و حتی جوابگوی همین یک پروژه نیست با مساعدت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان و پیگیری دکتر حسینی نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با لحاظ نمودن اعتبارات ملی پروژه با اتمام خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات