خروج سنگ شکن ها از داخل حریم شهرهای استان خراسان شمالی

خروج سنگ شکن ها از داخل حریم شهرهای استان خراسان شمالی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی روزبه دادجو اظهار داشت:ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی،عشایری و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل گردیدو در این جلسه به وضعیت معادن واقع در حریم شهرهای استان و بررسی پرونده های احداث بنا خارج از محدوده و حریم شهرها پرداخته شد .

وی گفت:مقرر گردید سازمان صمت و راه و شهرسازی از صدور یا تمدید مجوز معادن و واحدهای سنگ شکن داخل حریم شهرهای استان خودداری و معادن و سنگ شکن های موجود به خارج از حریم شهر منتقل گردد.

مهندس دادجو تصریح کرد: همچنین بر اعلام برنامه زمانبندی خروج واحدهای داخل حریم شهر توسط صنعت و معدن و حفاظت محیط زیست تاکید گردید، ضمنا در همین خصوص 2 مورد برداشت های معدنی و تمدید فعالیت یک واحد سنگ شکن در حریم شهر بجنورد مورد مخالفت قرار گرفت و مقرر گردید واحد های مذکور از حریم شهر خارج شوند.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: در ادامه به بررسی تقاضاهای احداث بنا در خارج از محدوده شهرها پرداخته شد که در این خصوص جانمایی دو واحد اقامتگاه بوم گردی به تایید رسید. (یک واحد روستای اسفجیر شهرستان فاروج با مساحت 4هزارمتر در فاز اول و یک واحد در روستای روئین اسفراین)

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات