اعزام 70 نفر براي خدمت‌رساني به زائران حسيني

اعزام 70 نفر براي خدمت‌رساني به زائران حسيني

رييس اداره خدمات شهري شهرداري اصفهان گفت: تعداد 70 نفر از نيروهاي خدمات شهري عازم كربلاي معلي شدند تا در ورودي شهر كربلا و در مجاورت موكب ستاد عتبات عاليات استان اصفهان مستقر و به زائران اربعين حسيني خدمت‌رساني كنند.

غلامرضا ساكتي در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهاركرد: در راستاي خدمات رساني به زائران اربعين حسيني، شهرداري اصفهان همچون سالهاي گذشته تعداد 70 نفر از نيروهاي مجموعه خدمات شهري و 200 نفر راننده اتوبوس به همراه 80 دستگاه اتوبوس، سه دستگاه خودرو آتش نشان، يك‌دستگاه تانكر، يك‌دستگاه خودرو حمل زباله و يك‌دستگاه كاميون را با تمام امكانات و تجهيزات به كربلا اعزام كرد.

وي افزود: 80 دستگاه اتوبوس به همراه 200 نفر راننده شركت واحد اتوبوسراني اصفهان در مرز مهران مستقر و نسبت به سرويس دهي به زائران اقدام مي‌كنند.

رييس اداره خدمات شهري شهرداري اصفهان با بيان اينكه براي اعزام 70 نفر نيروي خدمات شهري شهرداري اصفهان شامل كارگران خدماتي، سركارگران، سرپرستان و نيروهاي آتش نشان هماهنگي لازم با ستاد عتبات عاليات استان  اصفهان انجام شده است، افزود: گروه اعزامي تا يك روز پس از اربعين حسيني به زائران خدمت‌رساني و نسبت به رفت و روب، حمل زباله و خدمات آتش نشاني اقدام مي‌كنند.

وي خاطرنشان كرد: گروه اعزامي شهرداري اصفهان بين پل امام حسين(ع) و پل حضرت ابالفضل(ع) در ورودي شهر كربلا و در مجاورت موكب ستاد عتبات عاليات استان اصفهان مستقر شده‌اند.

ساكتي با بيان اينكه براي اعزام نيروها و امكانات شهرداري اصفهان جلسات متعددي برگزار و هماهنگي لازم با استانداري، ستاد عتبات عاليات و سازمان تبليغات اسلامي انجام شده است، گفت:تجهيزات و امكانات لازم خدماتي به صورت كامل از جمله چادرهاي اسكان، ابزار و وسايل لازم، وسايل رفع آبگرفتگي و بحران توسط كاميون حمل و به محل استقرار نيروها اعزام شده تا در صورت نياز مورد استفاده قرار گيرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات