منطقه 4 منطقه ای جذاب برای اجرای پروژه های گردشگری و مسکن ارزان قیمت

منطقه 4 منطقه ای جذاب برای اجرای پروژه های گردشگری و مسکن ارزان قیمت

منطقه 4 منطقه ای جذاب برای اجرای پروژه های گردشگری و مسکن ارزان قیمت

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه کمیته نظارتی منطقه 4، این منطقه را جذاب برای اجرای پروژه های گردشگری و مجتمع های مسکونی ارزان قیمت معرفی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدحسین ودیعی در این جلسه که با حضور شهردار و مسئولین شهرداری منطقه 4 برگزار شد، در خصوص کمیته نظارتی گفت: در کمیته نظارتی منطقه طبق روال معمول درخواست مردمی داشتیم که رسیدگی و پیشنهاداتی برای رفع مشکل شهروندان ارائه شد و مورد تایید قرار گرفت.
وی به ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه 4 اشاره کرد و افزود: منطقه 4 به دلیل وجود اراضی بزرگ و از یک سو تراکم جمعیتی بالا و از سوی دیگر مناسب بودن قیمت اراضی استعداد معرفی و اجرای پروژه های اقتصادی بزرگ را دارد.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی، ‌سرمایه‌گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه بازارهای تخصصی زیادی در این منطقه فعال هستند، اظهار داشت: این موضوع تا حدی بحث توسعه بازارها را منتفی می کند اما اجرای پروژه های خدماتی، گردشگری و مجتمع های مسکونی ارزان قیمت در این منطقه همچنان جذابیت دارد و به سرمایه گذارانی که در این حوزه کار می کنند پیشنهاد می کنیم به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.
ودیعی در مورد وضعیت درآمدی منطقه نیز تصریح کرد: درآمد منطقه چهار از ابتدای سال جاری رشد خوبی را در معیارهای مختلف داشته و توانسته رتبه ششم را در بین سیزده منطقه شهرداری مشهد کسب کند و پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک درآمد نقد و غیر نقد و مطالبات دولتی در این منطقه رشد بیش از 100 درصدی را تجربه کند.
وی خاطرنشان کرد: با رشد درآمد منطقه 4 اجرای پروژه های شهری و طرح های عمرانی در این منطقه افزایش خواهد یافت و به دنبال آن رفاه و آسایش و رضایت شهروندان نیز ارتقاء می یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات