دومین فراخوان طرح مشارکتی «محله ما» در مشهد منتشر شد

دومین فراخوان طرح مشارکتی «محله ما» در مشهد منتشر شد

دومین فراخوان طرح مشارکتی «محله ما» در مشهد منتشر شد

سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دومین فراخوان طرح مشارکتی «محله ما» با هدف جلب مشارکت حداکثری ساکنان محلات و با بهره‌گیری از توانایی و ظرفیت بالقوه و بالفعل طراحان و متخصصان جوان رشته‌های معماری و شهرسازی منتشر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی با اعلام آغاز دومین فراخوان طرح محله ما گفت: در این فراخوان، شهرداری مشهد در راستای اجرای طرح‌هایی با مشارکت ساکنان محلات و برمبنای نظرات شهروندان در نظر دارد از توانایی و ظرفیت دانش آموختگان رشته‌های معماری، شهرسازی و طراحی شهری بهره‌مند شود.
معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری افزود: پس از اجرای گام اول طرح محله ما در 44 محله مشهد، در حال حاضر دومین فراخوان مشارکتی این طرح در سطح شهر از سوی اداره شورای اجتماعی محلات معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد از 10 تا 20 مهر ماه صادر شده است.
دانایی افزود: طرح «محله‌ی ما» درنظر دارد با همراهی شوراهای اجتماعی محلات، پس از انجام نظرسنجی و نیازسنجی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم در سطح محلات و ارائه آن‌ها به شهرداری‌ مناطق 13گانه مشهد، خواسته‌های آنان را به پروژه‌های عمرانی مبدل ‌سازد.
سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری در خصوص فرایند اجرایی گام اول طرح محله ما در مشهد، تاکید کرد: در گام اول طرح محله ما با همکاری گروه‌های تسهیل‌گر این طرح در 44 محله مشهد، پروژه‌های پیشنهادی مردم تعریف شده و در مرحله تامین اعتبار و یا در مرحله اجرایی قرار دارد.

وی عنوان کرد: علاقه مندان و متخصصان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به عنوان سرپرست گروه، می‌توانند تا 20 مهرماه به وب‌سایت شورای اجتماعی محلات مراجعه یا در ساعات اداری با شماره‌ 051۳۱۲۹۷۳۳۶ تماس حاصل نمایند.
دانایی افزود: شرایط اولیه جهت ثبت‌نام سرپرست گروه، فارغ‌التحصیلی در رشته‌های معماری یا شهرسازی، شرکت در دوره‌های تسهیل‌گری اجتماعی اداره شوراهای اجتماعی محلات و در ادامه تشکیل گروه های 3 تا 5 نفره متشکل از متخصصان معماری ، شهرسازی و جامعه شناسی است.
شایان ذکر است در صورت کسب امتیاز لازم در مرحله‌ اول، جهت انتخاب نهایی و رتبه‌بندی گروه‌ها از همه‌ اعضای گروه برای مصاحبه‌ تخصصی دعوت به عمل می‌آید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات