دسترسی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی حق همه شهروندان  ...

دسترسی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی حق همه شهروندان ...

دسترسی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی حق همه شهروندان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند، ظهر امروز بهمراه جمعی از مدیران حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهر مشهد در پی درخواست های مردمی از خطوط 43 و 47 سازمان اتوبوسرانی بازدید کردند.

بهاروند در پایان این بازدید به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و اظهارکرد: دسترسی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی و ایجاد شرایط مطلوب سفرهای درونشهری برای شهروندان پیوسته مورد توجه مدیریت شهری مشهد بوده و باید برای همگان فراهم باشد.

وی افزود: بازدید امروز پیرو درخواست ساکنان خیابان های حسینی محراب و نظام‌دوست در برنامه قرار گرفت تا از نزدیک با مشکل شهروندان آشنا شویم و تصمیم لازم اتخاذ شود.

بهاروند خاطرنشان کرد: در خیابان حسینی محراب اکنون 30 دستگاه مینی‌بوس در حال جابجایی شهروندان هستند و ساکنان درخواست داشتند که در زمان های تدابیر ویژه اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: با توجه به عرض کم خیابان امکان تردد اتوبوس وجود ندارد و لذا قرار شد در زمان های اوج با افزایش تعداد مینی‌بوس‌ها، رفاه شهروندان را داشته باشیم.

بهاروند درخصوص خیابان نظام‌دوست نیز تصریح کرد: امتداد این خیابان اخیرا توسط شهرداری آسفالت و دسترسی ایجاد شده است لذا ساکنان درخواست خط اتوبوس داشتند که مقرر شد سازمان اتوبوسرانی و شورای اجتماعی محله بررسی های لازم را انجام دهند و اقدام مقتضی نیز بر همین اساس انجام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات