جلسه ستاد بحران شهرستان بندرانزلی در فرمانداری این شهر برگزار شد

جلسه ستاد بحران شهرستان بندرانزلی در فرمانداری این شهر برگزار شد



جلسه ستاد بحران شهرستان بندرانزلی با حضور مهندس رضا اسلامی مدیر کل مدیریت بحران استان گیلان و به ریاست فرماندار محترم شهرستان صبح امروز برگزار شد.
دکتر پورقربان شهردار بندرانزلی در این جلسه در مورد بحث هدايت آب هاي سطحي عنوان نمود: در طول دوسال علاوه بر لوله گذاری در نواحي مختلف، امسال حدود ۱۲ کیلومتر از لوله ها وانهار مناطق انزلي و غازيان را لایروبی انجام دادیم و همين لايروبي و لوله گذاري باعث شد ساعات انتظار تخليه آب كاهش پيدا كند به طوري كه در در سال های ماضی زمان تخلیه آب يك روز تا يك و نيم روز بود و امسال به یک ساعت و بسياري از موارد به كمتر از آن رسیده است.
وی افزود: جهت تكميل پروژه هدايت آب هاي سطحي نياز به ۱۵۰۰ متر لوله بتني مسلح ۱۲۵۰ و ۱۵۰۰ متر لوله ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ متر لوله فايبر گلاس جي آر پي ۶۰۰ و ۱۰۰۰ متر لوله ۵۰۰ و مجموعا ۵۲۰۰ متر لوله با هزینه اجرایی ۱۰ میلیارد تومان براي رفع مشكل آبگرفتگي نياز داريم.
شهردار انزلی خاطر نشان کرد: متاسفانه اعتبار برای نردبان آتشنشاني در سال ۹۵ و ۹۶ جذب نشد اما بر اساس سابقه می توانیم به اين مهم دست پيدا كنيم همچنين براي رفع آبگرفتگي نياز به پمپ پرتابل داریم.
وی تصریح نمود: يكي از نقاط مهم بحران پل جزيره شهيد بهشتي مي باشد كه مراحل مرمت و تكميل آن در حال انجام است.
دکتر پورقربان در مورد ساختمان بحران عنوان نمود: عليرغم اينكه آنجا را فعال نموديم احتیاج به اعتبار جهت تکمیل و توسعه این مجموعه داریم.
وی با اشاره به اینکه ایستگاه های آتش نشانی را در دونقطه احداث نموديم احداث نمودیم افزود: ایستگاه شماره ۴ (واقع در شهرداري ناحيه يك) متناسب نیروهای ما نیست و محلي را براي آن در نظر و شروع به كار نموديم.
شهردار بندرانزلی تصریح نمود: احداث پناهگاه برای سگ های بی صاحب را شروع نموديم و قرار است شروع به كار نماييم.
وی افزود:  مرمت درز انبساط پل ولایت را به زودی شروع خواهیم نمود.
دکتر پورقربان با بیان اینکه بحث احتمال رانش خیابان سوسر وجود دارد اظهار نمود: در آن ناحيه يك سری علائم راهنمایی رانندگی نصب نموديم حتي در بعضی از نقاط گاردریل نیز جاگذاری نموديم تا خطر سقوط را كاهش دهيم اما با توجه به وجود چندین روگا در شهر انزلي حتی یک مترطول براي ديوار محافظ از محل اعتبارات استفاده نکرده ايم که اميدواريم در اين بخش توجه ويژه شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات