تقدیراز مسئولان انتظامی بخش نازلو و انزل در اداره منابع آب نوشین...

همزمان با هفته نیروی انتظامی طی مراسمی که به همت رئیس اداره منابع آب نوشین شهر در محل این اداره برگزار گردید از فرماندهان نیروی انتظامی نوشین شهر، انزل و فرماندهان پاسگاههای،نازلو، امام کندی و باش قلعه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت‌آب منطقه ای آذربایجان غربی، در این مراسم که با حضور امام جمعه نوشین شهرو جمعی از مسئولین محلی در اداره منابع آب نوشین شهر برگزار شد مهندس علی احمدی رئیس اداره منابع آب نوشین شهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مناسب نیروی انتظامی و تعامل مناسب با اداره منابع آب نوشین شهر افزود: همکاری مسئولان قضایی بخش نازلو و انزل در برخورد با برداشتهای غیرمجاز از منابع آبی در منطقه مسئولانه، مطلوب و قابل تقدیر است .

وی با بیان اینکه اجرای قوانین موضوعه بخش آب دغدغه جدی مسئولان است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت منابع آب  و به منظور پیشگیری از حفاری های غیر مجاز و تخلفات و دخل و تصرف غیرقانونی و غیراصولی در بستر و حریم رودخانه ها و مجاری آبی منطقه ،خواستار اقدام جدی و همکاری همه مسئولان هستیم .

مهندس احمدی همچنین ضمن اشاره به عملکرد خوب اداره منابع آب نوشین شهر در برخورد با تخلفات غیر مجاز گزارش مبسوطی از فعالیتهای همکاران اداره منابع آب نوشین شهر طی سال جاری باهمکاری عوامل انتظامی منطقه در خصوص اجرای احکام در حوزه منابع آب زیر زمینی، توقیف و برخورد با برداشت مصالح رودخانه، جمع آوری موتور پمپ ها و ادوات پمپاژ غیر مجاز و  برخورد با متخلفینی که به دیواره رودخانه آسیب زده اند را ارائه داد.

در ادامه مراسم بپاس قدردانی از زحمات و همکاری های صمیمانه نیروی انتظامی با اداره منابع آب نوشین شهر و انزل طی یک سال گذشته، با اهدای لوح تقدیراز زحمات فرماندهان انتظامی فعال در این حوزه تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی

    شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات