تبریك مدیرعامل شركت آبفار گلستان به مناسبت هفته استاندارد

تبریك مدیرعامل شركت آبفار گلستان به مناسبت هفته استاندارد

تبریک مدیرعامل شرکت آبفار گلستان به مناسبت هفته استاندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته استاندارد را تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان متن کامل پیام رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت  بدین شرح است :

دنیای مدرن و مناسبت های آن نیازمند ضروریاتی است که بر اساس آن اعتبار روابط نیز تعیین می گردد و استاندارد یکی از  آن ضروریات است که در کیفیت روابط نقش بسزایی داشته و به عنوان مفهومی گسترده ،از روابط انسانی تا تولیدات بشری را در بر خواهد گرفت و تعیین کننده سطح کیفیت تولیدات و خدمات می باشد . لذا توجه به استاندارد در ابعاد گوناگون، مسئله ای است که نسبت ما با جهان پیرامون را مشخص نموده و از لحاظ کیفی هر اندازه در مسیر توسعه و ارتقاء به سمت استانداردسازی  پیش رویم یقینا در راه رسیدن به قلل رشد و تعالی موفق خواهیم بود .

استاندارد و استاندارد سازی از آغازین روز‌های فعالیت دولت تدبیر و امید همواره مورد توجه و تاکید مسئولان و دولتمردان بوده که در همین راستا لازم است علاوه بربرنامه ریزی جامع و هدفمند درخصوص استاندارد‌های ملی و بین المللی برای کالا‌ها و خدمات، توسعه و تجهیز بدنه علمی، کارشناسی و تخصصی این عرصه با محوریت توسعه مبانی آموزشی و پژوهشی در دستور کار مدیران و مسئولان این حوزه قرار بگیرد .

بدون تردیدترویج، توسعه و ارتقای فرهنگ استاندارد در سطوح مختلف جامعه، شفاف سازی عملکرد‌ها و رقابتی کردن کیفیت ارائه خدمات و کالاها، پاسخگویی به مطالبات شهروندان و افزایش سطح رضایت مندی مخاطبان و مشتریان در این حوزه از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های مهم و محوری در زمینه استاندارد و استاندارد سازی است که باید بیش از گذشته مورد توجه و عنایت مدیران و فعالان این عرصه در بخش‌های دولتی و خصوصی استان گلستان قرار بگیرد .

اینجانب به نوبه خود روز جهانی استاندارد را به تمامی مدیران، کارکنان، فعالان و تلاشگران عرصه تولید کالا‌ها و خدمات استاندارد و باکیفیت در استان گلستان تبریک گفته و امیدوارم شاهد ترویج و توسعه روزافزون فرهنگ استاندارد در جامعه ایرانی بویژه در این استان باشیم .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات