هفته نيروي انتظامي  فرصتي است براي ارتباط بيشتر جامعه با پليس

هفته نيروي انتظامي فرصتي است براي ارتباط بيشتر جامعه با پليس

به گزارش روابط عمومي امور آب و فاضلاب اروميه، به مناسبت هفته نيروي انتظامي، مهندس سيدپور، مدير امور آب و فاضلاب اروميه به همراه حكيمي، رئيس مركز ارتباطات مردمي 122 با حضور در دفتر رئيس پليس راهنمايي و رانندگي اروميه با سرهنگ بي غم ديدار و گفتگو نمودند.

در اين ديدار سرهنگ بي غم ضمن تقدير و تشكر از حضور مديريت امور آب و فاضلاب اروميه و هيئت همراه گفت : ارائه خدمات در راستاي استراتژي برنامه ريزي شده پليس راهنمايي و رانندگي و خدمت به مردم شريف اروميه كه همانا نقطه مشترك پليس و بسياري از ادارات خدمت رسان است، از مهمترين اهداف پليس است.

مهندس سيدپور، مدير امور آب و فاضلاب اروميه ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي و تقدير از زحمات شبانه روزي پرسنل زحمت كش ناجا در جهت تامين آسايش شهروندان گفت : يكي از ركن هاي مهم پيشرفت هر جامعه اي وجود امنيت پايدار در آن است و امنيت به عنوان مهمترين مطالبه مردم در جلب رضايت آن ها داراي اهميت خاصي مي باشد كه اگر امنيت خدشه دار شود زندگي مردم به مخاطره جدي خواهد افتاد.

ايشان افزودند : هفته نيروي انتظامي فرصتي است براي ارتباط بيشتر جامعه با پليس، و مأمورين پليس راهنمايي و رانندگي در جاي جاي اين خطه حضور پر رنگ دارند و اين هفته فرصتي براي آشنايي هر چه بهتر مردم با نيروي انتظامي و خدمات ارزنده ي آن است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات