بازدید فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملیات احداث باند دوم اردبیل به مشگین شهر

بازدید فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملیات احداث باند دوم اردبیل به مشگین شهر

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازی اردبیل ، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به استان اردبیل به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه از اجرای عملیات احداث باند دوم اردبیل به مشگین شهر بازدید نمودند.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید در خصوص از اجرای عملیات احداث باند دوم اردبیل به مشگین شهر گفت:۴۳ کیلومتر از مسیر احداث باند دوم اردبیل به مشگین شهر توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه موسسه عاشورا اجرا گردیده و در حال تکمیل می باشد.

وی ادامه داد : مسیر اردبیل به مشگین شهر به طول 86 کیلومتر می باشد که 43 کیلومتر در سالهای قبل به صورت دو بانده تکمیل و به بهره برداری رسیده است و امسال الحمدالله پروژه با سرعت هرچه تمام در حال اجرا هست و انشالله در سفر ریاست محترم جمهور به استان 25 کیلومتر احداث باند دوم اردبیل – مشگین شهر را با 150 دستگاه ابنیه فنی آماده افتتاح داریم .

حیدری افزود : 18 کیلومتر باقی مانده از مسیر هم دارای پیشرفت فیزیکی 25 درصد می باشد تا کل مسیر اردبیل به مشگین شهر بصورت چهار خطه انجام و همشهریان و هموطنان عزیز از این مسیر تردد کنند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید از فرمانده کل سپاه خواست تا موسسات و شرکت های عمرانی بیشتری از زیر مجموعه سپاه در اجرای پروژه های عمرانی مخصوصا" در حوزه راهسازی دراستان فعالیت نمایند.

لازم به توضیح است ۴۳ کیلومتر از مسیر احداث باند دوم اردبیل به مشگین شهر توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه موسسه عاشورا اجرا و از این ۴۳ کیلومتر ۲۵ کیلومتر تا سفر ریاست محترم جمهور به استان آماده بهره برداری خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

    اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات