تصویب مطالعات بازنگری طرح هادی شهر میرآباد سردشت و طرح هادی شهر بازرگان

تصویب مطالعات بازنگری طرح هادی شهر میرآباد سردشت و طرح هادی شهر بازرگان

❇️

◀️ مطالعات بازنگری طرح هادی شهر میرآباد سردشت و طرح هادی شهر بازرگان در دومین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان که با حضور استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، تصویب شد.

◀️به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص این مطالعات گفت: مطالعات بازنگری طرح هادی شهرهای میرآباد و بازرگان با هدف ايجاد زمينه توسعه و عمران شهری، توزیع عادلانه امكانات، رفاه و بهبود زیست شهری و نیز ارائه خدمات عمومی انجام شده است.

دکتر سیدمحسن حمزه‌لو به بررسی و مطالعه درخواست امکان‌سنجی ضرورت جابه‌جایی و مکان‌گزینی مجدد روستاهای در معرض مخاطرات طبیعی در دومین جلسه کارگروه اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی استان و این‌که شماری از روستاهای منطقه در معرض مخاطرات طبیعی از قبیل لغزش لایه‌های زمین قرار دارند، به نظر می‌رسد جابه‌جايى سكونتگاه‌های روستایی در کاهش حوادث احتمالی موثر باشد.

◀️وی با بیان این‌که ٢١ مورد درخواست‌های تعیین کاربردی، صدور مجوز توسعه و احداث بنا و تاسیسات طرح های تولیدی، صنعتی و خدماتی در این جلسه مطرح و بررسی شد، گفت: مخواست‌ صدور مجوز احداث بنا و تاسیسات طرح‌های اشتغال‌زایی و گردشگری در اولویت قرار دارند.

◀️وی از بحث و تبادل نظر درخصوص مطالعات رانش و لغزش ضلع شمالی پارک جنگلی ارومیه در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خبر داد و گفت: متولی انجام مطالعات این طرح  شهرداری ارومیه است که مقرر شد  اقدامات اجرایی را به زودی شروع کند.تصویب مطالعات بازنگری طرح هادی شهر میرآباد سردشت و طرح هادی شهر بازرگان

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات