12080 بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد

مسئول سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ،  12080  بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد.

به گزارش  مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احسان مهدی پور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ،  12080  بار سامانه 137 شهرداري اروميه به صدا درآمد، بیان کرد:  از این تعداد موارد گزارش دريافتي از ابتداي سال جاری  تاكنون تعداد ١٠٣٦٦ مورد توسط شهروندان مرد و مابقی توسط  زنان شهروند گزارش شده است و همچنین تعداد ٨٤٥٠ نفر جهت پيگيري اخبار گزارش شده  تماس گرفته اند.

وی با بیان این که ميانگين روزانه تماس با سامانه 137  بين ٧٥ تا ١٤٠ نفر است  عنوان کرد:  تماس تلفنی از سوی شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون به ترتیب موضوعاتی چون آسفالت نوار حفاري و لكه گيري، سد معبر، ساخت و ساز ، سگ هاي بلاصاحب، زباله ،فضاي سبز و ... بود.

مسئول سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه با اعلام اینکه سامانه مدیریت شهری 137 ارومیه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است،  گفت:  شعار سامانه  137 شهرداری ارومیه پاسخگوي هميشه بيدار است.

وی با اشاره به نحوه رسیدگی به مطالبات شهروندان، بیان کرد: به محض دريافت خبر كارشناسان مركز  گزارش را در سيستم ثبت کرده و به واحد اجرايي ارسال مي نمايند كه حسب دستور شهردار محترم به جهت پاسخگو بودن به شهروندان به واسطه كد پيگيري صادره مي بايست واحد اجرايي بعد از اقدام نتيجه را در سيستم ثبت تا پس از نظرسنجي از شهروند توسط واحد ثبت بازخورد سامانه كد خبر بايگاني گردد.

مهدی پور خاطر نشان کرد:  بيشترين درخواست ها در طول سال در حوزه هاي مختلف خدمات شهري بوده و به ياري تك تك واحدهاي اجرايي در اسرع وقت اقدام می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح های خاص جهت رسیدگی سریع به درخواست های شهروندان، عنوان کرد: نرم افزار اندرويدي چشم شهروندي در اپليكيشن بازار به جهت ارسال تصاوير مربوط به نارضايتي شهروندان قرار گرفته كه بلافاصله پس از ارسال تصوير شكايت توسط شهروند ، توسط كارشناسان سامانه در دستور كار واحد هاي اجراي قرار مي گيرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات