نماد شهداي غواص در شهر نصب مي‌شود

نماد شهداي غواص در شهر نصب مي‌شود

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان گفت: تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در تمام مناطق 15 گانه شهر از ظرفيت نورپردازي، مبلمان و هنر شهري استفاده كنيم.

حسن مؤذني در گفت و گو با خبرنگار ايمنا با بيان اينكه در فصل پاييز رونمايي از پروژه‌هاي نورپردازي در چند منطقه شهر انجام خواهد شد، اظهار كرد: يكي از پروژه‌هاي نورپردازي در منطقه 10 شهرداري اصفهان براي محور مياني خيابان شيرازي است كه با مشاركت شهرداري اين منطقه در حال انجام است.

وي افزود: تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در تمام مناطق 15 گانه شهر از ظرفيت نورپردازي، مبلمان و هنر شهري استفاده كنيم.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان ادامه داد: نورپردازي محور خيابان فيض واقع در محدوده منطقه شش ديگر پروژه در حال اجراست كه با مشاركت شهرداري منطقه انجام و در فصل پاييز رونمايي مي‌شود.

وي اظهار كرد: نورپردازي بقعه‌هاي واقع در آرامستان تخت فولاد از ديگر پروژه ها به شمار مي‌رود كه با همكاري مجموعه تاريخي، فرهنگي و مذهبي تخت فولاد در فصل پاييز رونمايي خواهد شد.

مؤذني با بيان اينكه براي ساماندهي مبلمان شهري فراخواني اعلام شده، گفت: از جمله مكان‌هاي در نظر گرفته شده مبلمان‌هاي گلستان شهدا و چهارباغ است.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان گفت: در حوزه نماد و هنر شهري هفته گذشته نماد سلمان فارسي در ميدان اصلي خوراسگان رونمايي شد، همچنين در اين منطقه فراخواني براي ساخت نماد شهداي غواص داده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات