علیرضا ریاضی سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری کرمان شد

علیرضا ریاضی سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری کرمان شد

محمدرضا قربانی مشاور اجرایی شهردار شد

شهردار کرمان :تجارب مدیران بازنشسته شهرداری باید حفظ و به دیگران منتقل شود

شهردار کرمان در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان که ساعاتی پیش با حضور معاون خدمات شهری ،مدیران عامل جدید و پیشین سازمان مدیریت پسماند ها و جمعی از مدیران شهرداری در دفتر وی برگزار شد ،بر حفظ و انتقال تجارب مدیران باسابقه شهرداری تاکید کرد .

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید hokm riyazi.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید hokmghorbani.jpg

به گزارش کرمان آنلاین، سیدمهران عالم زاده ضمن اشاره به تجارب و سوابق ارزنده محمدرضا قربانی ،مدیر عامل پیشین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ،گفت :متاسفانه مدیران با تجربه و سوابق کاری بالا به دلیل رسیدن به سن بازنشستگی از سیستم جدا می شوند که باید به همین دلیل با ساز و کاری تجارب ارزشمند کاری ایشان حفظ و به مدیران بعدی منتقل گردد.

وی گفت: مهندس قربانی تا چند ماه دیگر بازنشسته می شوند و به همین جهت برای استفاده از تجارب ایشان باتوجه به حساسیت سیستم مدیریت پسماند ،از این بزرگوار خواستیم به عنوان مشاور اجرایی،چند ماهی را در کنار ما باشند و روند کار را به دیگران انتقال دهند تا کار در این مجموعه با سرعت ادامه پیدا کند.

شهردار کرمان اضافه کرد:آنچه می تواند به مجموعه کمک کند،تجربه است .
وی در ادامه علیرضا ریاضی،سرپرست جدید این سازمان را فردی توانمند ،خوشنام و صبور معرفی کرد و افزود: وی چند سالی شهردار بم بوده و پس از آن مدتی است که در مجموعه بازرسی شهرداری کرمان فعالیت می کنند که همیشه شاهد پشتکار ،پیگیری و انگیزه بالا در وی بودیم .

عالم زاده ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان،ابراز امیدواری کرد :همدلی و همراهی بین مدیران و پرسنل در شهرداری بسیار است که امیدواریم این همدلی با مدیریت جدید سازمان پسماند نیز ادامه داشته باشد .

معاون خدمات شهری شهردار نیز در ادامه با تاکید بر اینکه سازمان پسماند یکی از محورهای اصلی توسعه هر شهر است که ارتباط درون و برون دستگاهی دارد ،افزود:این مجموعه با توجه به تاثیر بر مسائل زیست محیطی ،باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مهدی نیکویی به سوابق بالا و تجارب ارزنده محمد رضا قربانی مدیرعامل پیشین سازمان پسماند اشاره کرد و گفت:مجموعه پسماند سیاست گذاری درستی را در پیش گرفته است که امیدواریم با شناختی که از آقای قربانی داریم،این تجارب و اطلاعات به مدیریت جدید منتقل شود تا به زودی شاهد تحولی جدی در این مجموعه باشیم.

وی به سوابق کاری علیرضا ریاضی سرپرست جدید این سازمان اشاره و برای وی آرزوی موفقیت کرد .

در ادامه مدیر عامل جدید سازمان مدیریت پسماند ضمن تشکر از حسن اعتماد شهردار کرمان ،ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجارب مدیران سابق و کمک سایر مدیران شهرداری ،بتواند اقدامات موثری را در حوزه مدیریت پسماندها انجام داده و این مجموعه را به اهداف اصلی خود نزدیک کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات