فرهنگ، لازمه اعتلای مدیریت شهری و کتابخانه های عمومی نماد فرهنگ هستند

فرهنگ، لازمه اعتلای مدیریت شهری و کتابخانه های عمومی نماد فرهنگ هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، صبح دوشنبه با حضور در دفتر عباس رجبی، شهردار ساری در دفتر با وی دیدار و گفتگو کرد.


ولیپور در این دیدار ضمن تبریک انتصاب رجبی بعنوان شهردار ساری و آرزوی موفقیت برای وی، ابراز امیدواری کرد علی رغم مشکلات متعدد مدیریت شهری، در دوره جدید شاهد افزایش قابل توجه حمایت های شهرداری به مقوله فرهنگ باشیم و تعامل سازنده با دستگاه ها و فعالان فرهنگی، سبب توسعه زیربنایی و نرم افزاری در حوزه فرهنگ شهر ساری شود.


وی افزود: کتابخانه های عمومی و شهرداری ها ارتباط تنگاتنگ فرهنگی و اقتصادی با یکدیگر دارند و انتظار داریم پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی از درآمد شهرداری ها، روال بهتری پیدا کند.


عباس رجبی شهردار ساری نیز در این دیدار با بیان اینکه فرهنگ لازمه اعتلای مدیریت شهری و کتابخانه های عمومی نماد فرهنگ هستند، اذعان داشت: کتابخانه های پررونق، آبروی هر شهر هستند و برای همکاری های سازنده تا رفع شدن همه مشکلات و دستیابی به کتابخانه های عمومی شایسته و بایسته، آماده ایم.


وی با تاکید بر رعایت قانون در پرداخت سهم کتابخانه های عمومی، افزایش تعداد کتابخانه های عمومی را دغدغه ای برای فرهنگ ساری دانست و گفت: سعی خواهیم کرد با نگاه ویژه و البته با کمک خیرین، به سرانه فضای مطالعاتی در شهر را افزایش دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات