پرداخت ۹۰۰ فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در گلستان

پرداخت ۹۰۰ فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در گلستان

بنا به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، مهندس خسروی، سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه احداث مسکن در قالب طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی طی ۳ ماه اخیر به حدود ۹۰۰ فقره خبر داد.

مهندس خسروی افزود : با تخصیص اعتبارات مرحله ای از اوایل تیرماه و افزایش سقف فردی تسهیلات به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال ؛ انتظار است کلیه ساکنین واحدهای کم دوام و بی دوام استان این فرصت را مغتنم شمرده و به منظور احداث وام مسکونی مقاوم جایگزین از مزایای طرح مذکور در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر برخوردار گردند.
لازم بذکر است تسهیلات (قرض الحسنه) طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی با سقف فردی ۴۰۰میلیون ریال، بدون نیاز به سپرده گذاری و با پیش بینی دوران ۱۵ ساله ی ساخت و بازپرداخت، طی تعامل و همکاری ۷ بانک تجارت، رفاه، سپه، صادرات، مسکن، ملت و ملی از طریق شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال پرداخت می باشد.
بنا به گفته مهندس خسروی، تا کنون تعداد ۱۸۵۰ مشمول واجد شرایط از طریق شعب بنیاد مسکن معرفی به بانک گردیده اند که تعداد ۸۳۵ نفر موفق به دریافت تسهیلات و سایر مشمولین در حال تکمیل پرونده و اخذ تسهیلات می باشند.

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات