استاندار چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل طرح مسکن مهر تا پایا...

استاندار چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تکمیل طرح مسکن مهر تا پایا...

به گفته وی، مسکن مهر استان چه واحدهای که ساکنان در آن مستقر شده‌اند و یا واحدهای که خالی از سکنه هستند، با مشکل مواجه‌اند که باید دستگاه‌های خدمترسان و مجری در جهت رفع مشکلات این واحدها تا پایان سال تلاش کنند .

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از برخی کم‌کاری و سهل‌انگاری از سوی متولیان بحث مسکن مهر استان افزود: باید هر چه سریعتر برای رفع مشکل این افراد از سوی دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان کارهای ضروری انجام شود .

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های مسکن مهر در قالب شهرک احداث شده‌اند، اما ظرفیت و قابلیت شهرک را ندارند، اظهار داشت: با احداث این مسکن‌ها یک مساحتی به مساحت شهرهایی که مسکن مهر در آنجا اجرایی شده افزوده است .

به گفته وی،این مساله باعث افزایش فعالیت شهرداریها و در برخی شهرها خواهد شد و به دلیل اینکه از سوی شهرداریها، خدمات رسانی کمرنگ انجام میشود ، موجب نارضایتی مردم و همچنین شهرداری و خدمات شهری خواهد شد .

عباسی افزود: متولی اجرای طرح مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار در بیشتر مناطق بنیاد مسکن و شهرداریهاست، که باید برای ارائه خدمات و رفع مشکلات و کاستی‌ها هماهنگی و همکاری بین این دستگاه ایجاد شود .

از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر ۲۴ هزار و ۸۵۰ واحد از سوی شرکت های تعاونی، اداره کل راه و شهرسازی، خود مالکان و گروه های خودساخت در چهارمحال و بختیاری احداث شد .
از ابتدای دولت یازدهم تاکنون حدود ۱۸ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات