جوانان امروزه به ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اعتقاد قلبی دارند/ هرگز از نیت و اراده خدمت به مردم کوتاه نیامده ام

شهردار ارومیه گفت: جوانان امروزه به ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اعتقاد قلبی دارند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور شهردار ارومیه به مناسبت هفته ناجا به دیدار سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی رفته و از زحمات فرماندهان و پرسنل این مجموعه ایثارگر تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی در این دیدار اظهار کرد:وظیفه داشتیم در هفته ناجا بیاییم و از زحمات نیروهای مجاهد مرزبانی تشکر کنیم، نیروهایی که در سخت ترین شرایط مدافع وطن شده و در راه حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران کوچکترین تردیدی به خود راه نداده و در ماهها و سالهای گذشته نیز شاهد این بوده ایم که جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند اما نگذاشته اند، دشمنان به نیات پلید خویش برسند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه هفته ناجا به عنوان نمادین فرصتی برای تقدیر و تشکر از مجموعه های زحمتکش مرزبانی و نیروی انتظامی به وجود می آورد، افزود: در تمامی طول سال باید قدردان نیروهای مرزبانی به لحاظ تامین امنیت و آرامش برای شهروندان بود و از سویی دیگر باید از تک تک لحظه های زندگی استفاده کنیم و قدر بدانیم.

وی با اشاره به اخلاص و فداکاریهای نیروهای مرزبانی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی ما علیرغم داشتن نگرش سیاسی وسیع و دید عمیق نسبت به مسائل جاری، خوشبختانه وارد بازیهای سیاسی نشده اند و این یکی از رموز موفقیت آنهاست.

حضرت پور ادامه داد: مدیریت صحیح، واحد و یکپارچه در نیروهای نظامی عامل موفقیت آنها و امنیت پایدار در کشور است و ما قدردان این نعمت مهم هستیم که تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا به دست آمده است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت نیروهای انتظامی و نظامی در جهت حراست از امنیت پایدار کشور و به چالش کشاندن دسیسه های دشمنان و سیاست های آنان تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم که در سایه اقتدار و بالندگی نیروهای نظامی در کشور، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان مساله ای است که جوانان و نسل جدید همانند نسلهای گذشته به آن اعتقاد قلبی پیدا کرده اند.

حضرت پور با توجه به مشکلات قشر جوان نیز یادآور شد: جوانان ما انقلابی هستند اما مشکلاتی نیز دارند و اشتغال امروز به دغدغه اصلی جوانان و خانواده هایشان تبدیل شده که باید همه در این راستا بکوشیم.

وی تأکید کرد: مردم مثل همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند و تا آخرین قطره خون خویش آماده دفاع از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر هستند.

شهردار ارومیه در پاسخ به سخنان سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی که تغییر و تحول در شهر و روحیه جهادی وی را یکی از شاخصه های مدیریتی محمد حضرت پور عنوان و بر تلاشهای وی تأکید داشت، خاطرنشان کرد: در طول مدت 8 ساله مدیریتم در شهرداری ارومیه، هرگز از نیت و اراده خدمت به مردم خسته نشده و در این راه کوتاه نیامده ام و مثل همان روز نخست شهردار شدنم برای عمران و آبادانی شهر می کوشم تا توسعه و عمران را برای همشهریانم هدیه دهم.

سرهنگ فردین پیری سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی نیز در سخنانی اظهار کرد: حاج محمد حضرت پور همیشه پشتیبان مادی و معنوی نیروهای مرزبانی بوده و هیچگاه نیروهای خدوم مرزبانی را تنها نگذاشته است.

وی ادامه داد: مردم شهر ارومیه واقعا محمد حضرت پور را به خاطر اقدامات عمرانی و آبادانی اش دوست دارند و من علیرغم بومی نبودن در این منطقه، این موضوع را کاملا حس و لمس کرده ام.

پیری یادآور شد: مردم می بینند و می فهمند که چه کسانی برای شهر تلاش می کنند و می کوشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات