تعامل دستگاه‌ها و مجموعه‌ها برای تسریع در فرآیندهای راهسازی شهر

تعامل دستگاه‌ها و مجموعه‌ها برای تسریع در فرآیندهای راهسازی شهر

مسئول اداره راهسازی معاونت فنی و عمران شهرداری کاشان در برنامه رادیویی #صبح_سیلک، با اشاره به دشواری راهسازی در داخل شهر نسبت به خارج محدوده به دلیل چالش‎های مختلف نظیر ترافیک، مشکلات عبور و مرور، کم عرض بودن معابر و...عوامل موثر بیرونی برای عملکرد بهتر در زمینه راهسازی را یادآور شد.

علی‌‌رضا ابراهیم‌شاهی، همچنین با اشاره به مشکلات غیرقابل پیش‌بینی نظیر کمبود قیر برای تهیه آسفالت خاطرنشان کرد: بر همین اساس، شهرداری از تمهیدات دیگر نظیر بلوک فرش و شیوه خاص زیرسازی برای معابر به خصوص در بافت تاریخی متناسب با معماری و فضای گردشگرپذیر بهره گرفت.

وی، به وجود 400 هکتار بافت فرسوده در کاشان نیز به عنوان یکی از دغدغه‌های راهسازی اشاره و عنوان کرد: معابر کم‌عرض، عمر بالای ساختمان‌های مسکونی و قدرت مانور کم ماشین‌آلات راهسازی موجب طولانی شدن روند زیرسازی در این گونه مناطق می‌شود.

ابراهیم‌شاهی، خیابان شهید رحمانی، کوچه شهید حسنی‌نژاد(محمدیان)، شبکه 52 متری علی تبار، خیابان شهید علی مهدی و...را به عنوان برخی از پروژه‌های اجرا شده در حوزه راهسازی یادآور شد.

مسئول اداره راهسازی معاونت فنی و عمران شهرداری کاشان، هماهنگی و تعامل دستگاه‌ها و مجموعه‌های خدماتی برای انجام اقدامات راهسازی را خواستار شد و تأکید کرد: با همکاری این مجموعه‌ها می‌توان از ساعات شبانه بیشتری که مشکلات ترافیکی کمتری برای شهروندان به همراه دارد برای عملیات راهسازی بهره برد.

ابراهیم‌شاهی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام مدیریت شهری در زمینه راهسازی، بهره‌برداری از پروژه میدان حضرت معصومه(س) بعد از 25 سال را متذکر شد.

وی، با اشاره به راهسازی در خیابان سلمان فارسی بعد از عملیات آزادسازی بیان کرد: این آزادسازی تا انتهای خیابان و همچنین اجرای اتصالات میدان صنعتکار انجام شده و تنها حدفاصل چهارراه سلمان فارسی تا میدان صنعتکار نیاز به زیرسازی وجود دارد که فرآیند تخریب آسفالت آن انجام می‌گیرد.

ابراهیم‌شاهی، همچنین انجام آزمایشات لازم برای زیرسازی و اجرای زیرسازی را خاطرنشان کرد و گفت:علاوه بر شیوه‌نامه‌های متعدد برای آزمایش کیفیت سنگ‌فرش‌ها، میزان کوبش 100 درصدی برای خیابان‌های اصلی و 95 درصدی برای خیابان‌های فرعی نیز بررسی می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات