‍ ‍ رونمایی از المان حجمی کتاب وکودک در بجنورد

‍ ‍ رونمایی از المان حجمی کتاب وکودک در بجنورد

‍ ‍ رونمایی از المان حجمی کتاب وکودک در بجنورد
به همت و تلاش شهرداری بجنورد و اداره زیباسازی شهرداری از المان حجمی کتاب و کودک رونمایی شد تا این پیکره زیبا و مفهومی در پارک شهر جاخوش کند.
به گزارش واحد ارتباطات شهرداری ، این المان به سبک حکاکی بردیوار آجری وحاصل کار۶ ماهه هنرمند بجنوردی ، نیما ملکی است که با تکیه بر مفاهیم کتاب و تعالی و ضرورت توجه به کتاب خوانی برای کودکان در راه رشد و تعالی فرزندان نمود یافته است.
دانیال امینی ، مدیر زیباسازی شهرداری ، توجه به مفاهیم را در طراحی المان ها از اولویت های این اداره دانسته که ارتباط مفهومی المان ها می تواند در ماندگاری و ایجاد خاطره در یاد شهروندان موثر باشد .
زندگی یک کتاب باز است که هرفردی برای رشد و تعالی و کمال نیازمند تجربه آموزی و یادگرفتن از آزمونهای زندگی است و باید دل به آن سپرد تا آموخت و پخت .
وجود پیکره سه کودک دراین کار نشان از دانش وتفکر و تجربه است که با تکیه بر آن می توان به کمال و رشد و خودباوری رسید.
وی یادآورشد : استقبال شهروندان بجنوردی از المان های حجمی همواره این اداره را به تفکردررابطه با طراحی های جدید و مورد نیاز شهر واداشته تا بتواند تاثیربصری لازم را در تفکر و تعمق افراد بجا بگذارد.
شهروندان عزیز می توانند با بازدید از پارک شهر قدیمی بجنورد علاوه بر استفاده از فضای نوستالژیک این پارک از المان پیکره کتاب باز نیز دیدن کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات