سرپرست سازمان آتش نشانی و...

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد بر لزوم ایجاد بستر فرهنگی در مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: این مهم رسالتی است که تمامی دستگاه های ایمنی و بحران باید در همراهی با نهاد های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - سید محمد میرجلیلی در جریان دیدار رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با وی، حوزه نشر و تولید محتوای تخصصی جهت پیشگیری از وقوع بحران و راهکار مواجهه با آن را مهم دانست و بر لزوم ایجاد بستر فرهنگی در مدیریت بحران تاکید کرد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد تصریح کرد: بستر فرهنگی و اجتماعی از مهمترین بسترهایی است که باید تا پیش از وقوع هر بحرانی در جامعه، تمامی دستگاه های ایمنی و بحران در دستور کار خود قرار دهند.

میرجلیلی ضمن ابراز امیدواری نسبت به افزایش همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، عنوان کرد: آموزش شهروندی و آسیب شناسی بحران از مهمترین دغدغه هایی است که سازمان آتش نشانی تنها می تواند با همکاری نهاد های فرهنگی به ویژه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، به سرانجام مقصود برساند تا با افزایش همکاری این دو سازمان شاهد تحقق آرمان های بلند مجموعه شهرداری یزد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات