شهردار یزد به عنوان عضو ستاد...

استاندار یزد طی ابلاغی به شهردار شهر جهانی، وی را به عنوان عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد منصوب نمود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – محمد علی طالبی استاندار طی ابلاغی به جمال الدین عزیزی شهردار شهر جهانی، وی را به عنوان عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد منصوب نمود.

استاندار یزد در این ابلاغ آورده است:

با احترام، به استناد بند «ب» ماده 10 قانون مدیریت بحران کشور موضوع ابلاغیه شماره 68739 مورخ 1398/06/04 ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی به عنوان عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد منصوب می گردید.

امید است، با اتکال به خداوند متعال و تلاش مجدانه ضمن حضور منظم در جلسات، در راستای تسهیل انسجام، هماهنگی و هم افزایی فعالیت های بین دستگاهی نسبت به ارتقاء توانمندی جامعه در امور پیشگیری، کاهش خطر و آسیب پذیری، پاسخ مؤثر به مخاطرات، تامین ایمنی، تقویت تاب آوری جامعه و مدیریت یکپارچه در امر سیاستگذاری، برنامه ریزی، اطلاع رسانی متمرکز، ساماندهی و بازسازی مناطق آسیب دیده و کمک به توسعه پایدار کشور در حوزه وظایف آن سازمان اقدام نمایید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات