هتلداران برای ایام تابستان افزایش مجدد نرخ ندارند

هتلداران برای ایام تابستان افزایش مجدد نرخ ندارند

www.BanaNews.irرئیس اتحادیه هتل‌ و هتل آپارتمانهای استان تهران گفت:با توجه به اینکه افزایش نرخ ۲۵ درصدی هتلها برای همه ایام سال قابل اجراست بنابراین هتلداران برای ایام تابستان افزایش مجدد نرخ ندارند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد علی فرخ‌ مهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نرخ اعلام شده برای افزایش قیمت اتاق هتلهای کشور امسال فقط ۲۵ درصد بوده است که البته این نرخ سقف افزایش قیمت اتاقهاست.

وی با بیان اینکه این نرخ برای بهره برداری هتلداران در ایام پیک سال ۹۰ اعلام شده است گفت: این افزایش قیمت شامل حال تور آژانسداران، شرکتها و مسافرانی که به صورت گروهی سفر می کنند نمی شود. بنابراین هتلداران می توانند قیمت اتاق خود را در ایام پیک سفر برای مسافران انفرادی هتلهای خود تا سقف ۲۵ درصد افزایش دهند.

فرخ مهر گفت: گاهی هتلداران بر قیمت اتاقهایشان مدیریت کرده و به عنوان مثال تشخیص می دهند که نمی توانند بیشتر از ده درصد به قیمت اتاق هتل خود اضافه کنند اما یک هتلدار نیز ممکن است طبق برآوردش، همان ۲۵ درصد افزایش را در قیمت اتاقها اعمال کند.

رئیس اتحادیه هتل‌ و هتل آپارتمانهای استان تهران افزود: این افزایش نرخ ۲۵ درصدی برای سال ۱۳۹۰ نسبی است به طوریکه برخی از هتل‌ها حتی یک درصد هم افزایش نرخ ندارند. حتی برخی از هتلها مجبور به ارائه تخفیف هم می شوند.

 

 

    نظرات