بازيد معاونت مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي از امور شاهين دژ

بازيد معاونت مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي از امور شاهين دژ

به گزارش روابط عمومي امور آب و فاضلاب شهرستان شاهيندژ ؛ مهندس اسكندرپور معاونت مهندسي و توسعه شركت با هدف بررسي وضعيت تاسيسات وتسريع در روند اجرايي شدن پروژه فاضلاب شهري ازامور شاهين دژ بازديد نمودند.

معاونت مهندسي و توسعه شركت به همراه خيردست مدير امور آب و فاضلاب شاهين دژ با حضور در فرمانداري،با فرماندار محترم شهرستان شاهيندژ درخصوص ادامه پروژه فاضلاب شهري ديدار نمودند.

مهندس اسكندرپور دراين ديدار در خصوص كميت و كيفيت پروژه و نحوه اجراي آن و ميزان پيشرفت فيزيكي توضيحاتي را ارائه نمودند و در رابطه اخذ مجوز ماده 23 در شهرستان شاهين دژ از سازمان برنامه و بوجه كشور خواستار همكاري فرماندار و مساعدت نمايندگان محترم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي شدند.

آذين پور فرماندار شاهين دژ  در اين ديدار با عرض خوش آمد گويي و تقدير و تشكر از معاونت مهندسي وابراز رضايت از عملكرد مدير امور شاهين دژ درجهت خدمات و آبرساني مطلوب،تشكر و قدرداني نمودند.

سپس فرماندار شاهيندژ قول مساعت داده و خواستار تسريع در اجراي پروژه فاضلاب شهري شدند و آمادگي و مساعدت فرماندار را در پيشبرد اهداف شركت در خصوص عملياتي نمودن پروژه اعلام نمودند ، و با بيان اينكه از حمايت و كمكهاي نمايندگان محترم در رابطه با اخذ مجوز ماده 23 استفاده خواهد شد تا پروژه اجراي شود.و در صورت به بهربرداري رسيدن پروژه وضعيت بهداشتي و اجتماعي شهر بهبود يافته و مردم از مزاياي اين طرح كه خواسته ديرينه مردم شاهيندژ ميباشد بهرمند خواهند شد.

در ادامه مهندس اسكندرپور با حضور در امور آبفاي شاهيندژ با مدير و كاركنان اين امور ديدار كردند و در خصوص تامين آب شرب سالم و بهداشتي براي شهروندان گرامي و استفاده از تمام توان وظرفيت جهت خدمت رساني مطلوب و شايسته تاكيد نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات