معاون خدمات خدمات مشترکین و درآمد آبفای شهری استان عنوان کرد؛

معاون خدمات خدمات مشترکین و درآمد آبفای شهری استان عنوان کرد؛

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پیام آبفا  با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی کامی موثر در تحقق دولت الکترونیک می باشد یادآورشد : با حذف قبوض کاغذی سالانه بیش از 9 میلیون برگ A4 صرفه جویی میشود .

به گزارش خبرنگار پیام آبفا ؛  خوش سیرت  اظهار کرد: سامانه پیام کوتاه شرکت آب و فاضلاب استان قابلیت ثبت شماره تلفن همراه برای ارسال صورتحساب و سایر موارد مرتبط با حوزه مشترکین را دارد.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی افزود: از ابتدای آذرماه نیز حذف قبوض کاغذی در دستور کار شرکت می باشد که مقدمه آن ثبت شماره همراه مشترکین در بانک اطلاعات  آبفا است.

مهندس خوش سیرت در مورد نحوه ثبت شماره تلفن همراه مشترکین نیز یادآور شد: مشترکین می بایست شماره پرونده خود را به سامانه پیامکی 10001482 ارسال نمایند که پس از این کار پیامکی برای آنها ارسال خواهد شد .

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی کامی موثر در تحقق مدیریت سبز می باشد یادآور شد: سالانه بیش از 18 میلیون لیتر آب مصرفی در چرخه تولید کاغذ صرفه جویی میشود .

معاون خدمات  مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی یادآور شد: علاوه بر این، مشترکان می توانند از طریق سایت http://main.abfaazgharbi.ir/newsp با مراجعه به پرتال این شرکت، از خدمات الکترونیکی بهره ببرند.

خوش سیرت با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دولت به عنوان واحد کوچک تر این شرکت هستند، افزود: در صورتی که هر یک از هم استانی ها به اینترنت یا تلفن همراه دسترسی نداشته باشند، میتوانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، تمام این خدمات را دریافت کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی، سامانه تلفنی۱۵۲۲ را از دیگر خدمات این شرکت عنوان کرد و گفت: مشترکان از طریق این سامانه تلفنی می توانند نسبت به پرداخت قبوض آب خود اقدام کنند.

خوش سیرت توسعه خدمات غیرحضوری این شرکت را مورد اشاره قرار داد و افزود: امسال بنا داریم با توسعه خدمات و با راه اندازی کامل اپلیکیشن همراه آبفا، متقاضی دریافت اشتراک جدید، تمام مراحل فروش انشعاب و خدمات پس از فروش را از طریق این نرم افزار انجام دهد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مردم از خدمات الکترونیک این شرکت استفاده کرده و میزان مراجعات به شرکت آب و فاضلاب را در شهرهای مختلف استان کمتر کنند، ادامه داد: خدمات غیرحضوری زمینه دریافت خدمات به صورت آگاهانه، عادلانه و با اطمینان را برای مشترکان فراهم می کند.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته 34 هزار و 500 مورد خدمت الکترونیک در قالب 22 خدمت الکترونیکی ارائه شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال 96 رشد 5/2 برابری دارد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات