تخریب و رفع خطر از ملک فرسوده در خیابان شهید خراسانی

تخریب و رفع خطر از ملک فرسوده در خیابان شهید خراسانی

محسن حیدری با اشاره به اجرای این عملیات طبق ماده 55 تبصره 14 قانون شهرداری‌ها گفت: یکی از وظایف شهرداری‌ها طبق ماده 55 تبصره 14 قانون شهرداری‌ها رفع خطر از بناهای فرسوده و دیوارهای شکسته و به‌طور کل رفع خطراتی است که جان عابرین و شهروندان را به مخاطره می‌اندازد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، عملیات تخریب و رفع خطر ملک فرسوده به مساحت 400 متر مربع واقع در خیابان شهید خراسانی انجام شد و آزادسازی آن به طور کامل صورت پذیرفت.

سرپرست منطقه سه شهرداری کاشان، افزود: این عملیات پس از انجام مراحل قاتونی و با تلاش عوامل اجرایی ناحیه یک و حوزه معاونت خدمات شهری منطقه سه،سازمان‌های خدمات موتوری و آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، حراست، کارشناس کمیسیون تبصره14، ستاد انضباط شهری و پشتیبانی همه جانبه انتظامی کلانتری و یگان امداد نیروی انتظامی اجرا شده است.

حیدری در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد قانونی خواهد داشت، تصریح کرد: مشارکت شهروندان در تحقق شهری ایده‌آل، اجتناب‌ ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین املاک خطرآفرین، مراتب را به نواحی چهار گانه حوزه معاونت خدمات شهری منطقه سه و یا از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع داده و مجموعه شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف ساختمانی یاری کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات