اصلاح هندسي معابر و تقاطع‌هاي منطقه 6

اصلاح هندسي معابر و تقاطع‌هاي منطقه 6

مدير منطقه شش شهرداري اصفهان گفت: جهت رفاه شهروندان براي سفرهاي درون شهري از ابتداي سال تاكنون 10 مورد اصلاح هندسي معابر و چهارراه‌ها و تقاطع‌ها را انجام داده كه 460 ميليون تومان هزينه در بر داشته است.

محمدرضا بركت در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: فعاليت‌هاي ترافيكي منطقه شش همسو با سياست‌هاي حمل و نقل و ترافيك پليس راهور و نيروي انتظامي است.

وي افزود: در اين منطقه جهت رفاه شهروندان براي سفرهاي درون شهري از ابتداي سال تاكنون 10 مورد اصلاح هندسي معابر و چهارراه‌ها و تقاطع‌ها را انجام داده كه 460 ميليون تومان هزينه در برداشته است.

مدير منطقه شش شهرداري اصفهان با بيان اينكه به منظور ايمن‌سازي معابر و تابلوهاي راهنمايي و رانندگي در سطح اين منطقه مبلغ 200 ميليون تومان اعتبار هزينه شده است، تصريح كرد: براي انجام خط‌كشي عابر پياده سطح منطقه و مقابل مدارس به مناسبت بازگشايي مدارس نيز 20 مورد خط‌كشي عابر پياده و 10 مورد خط‌كشي طولي خيابان‌ها انجام و حدود 350 ميليون تومان هزينه شده است.

وي از آزادسازي محله احمديه و تعريض گذر در بافت فرسوده اين محله خبر داد و گفت: امسال در محدوده گلستان شهدا و محله احمديه اتفاقات بسيار خوبي رخ داده و املاك واقع شده در محدوده طرح توسط واحد آزادسازي املاك منطقه آزادسازي شده و شاهد تعريض گذرها و ايجاد پاركينگ‌هايي در منطقه خواهيم بود.

بركت ادامه داد: واحد عمران منطقه شش نيز با ايجاد روكش آسفالت در معابر اصلي و فرعي منطقه به ميزان 11250 تن و اصلاح و لكه‌گيري اصولي معابر به ميزان 1852 تن انجام و جمعا در بخش آسفالت‌ريزي مبلغ دو ميليارد و 812 ميليون تومان هزينه شده كه اين موارد تاثيرات مثبت بسياري بر تسهيل ترافيك منطقه خواهد گذاشت.

مدير منطقه شش شهرداري اصفهان از اقدامات مختلف فرهنگي ورزشي در حوزه فرهنگ ترافيك اين منطقه خبر داد و گفت: علاوه بر اقدامات عمراني و خدماتي در حوزه توسعه فرهنگ ترافيك نيز گام‌هاي مؤثري برداشته شده و با تعامل با دستگاه ها و ادارات مختلف در جهت ترويج و توسعه فرهنگ دوچرخه در سفرهاي كوتاه درون شهري، براي شهروندان برنامه‌هاي فرهنگي و همايش هاي ورزشي برگزار شده كه با ايجاد انگيزه و توزيع جوايز ارزنده از جمله اهداء دوچرخه به شهروندان به ويژه نوجوانان و جوانان را ترغيب به استفاده از دوچرخه كرده‌ايم تا در سه حوزه بحراني ترافيك، كم‌تحركي و آلودگي هوا گام‌هاي موثري برداريم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات