جابجایی بیش از 40 هزار زائر اربعین حسینی ازشوملی تا نجف اشرف

جابجایی بیش از 40 هزار زائر اربعین حسینی ازشوملی تا نجف اشرف

جابجایی بیش از 40 هزار زائر اربعین حسینی ازشوملی تا نجف اشرف


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: طی 4 روز گذشته بیش از 40هزار نفر از زائران اربعین حسینی از شوملی تا نجف توسط اتوبوس های کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد جابجا شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ،سید مهدی حسینی پویا در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی اتوبوسرانی در شهر نجف اشرف، افزود: در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین امسال 100 دستگاه اتوبوس به همراه 3 دستگاه اتوبوس امداد و 320 اتوبوسران و عوامل فنی و اجرایی در قالب کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد به نجف اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: این اتوبوسها بامداد پنجشنبه همزمان با ورود به خاک عراق از مرز مهران حدود 5200 زائر را به صورت رایگان به نجف اشرف انتقال داده اند.

وی به انجام زیارت دوره اتوبوسرانان اشاره و تصریح کرد: پس از انجام زیارت دوره در روز پنجشنبه تمامی اتوبوس ها به صورت 24 ساعته از روز جمعه اقدام به جابجایی زائران حسینی از شوملی تا نجف اشرف و بلعکس کرده اند که طی 100 سرویس رفت و برگشت روزجمعه 9200 زائر از شوملی به نجف منتقل شده اند.

حسینی پویا ادامه داد: همچنین روز گذشته شنبه 20 مهرماه نیز با 209 سرویس بیش از 150 هزار زائر در مسیرشوملی به نجف اشرف جابجا شده اند و امروز یکشنبه 21 مهر ماه نیز تا ساعت 17 حدود 150سرویس انجام شده و بیش از 10 هزار زائر اربعین را به نجف انتقال داده اند که این سرویس دهی همچنان ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به افزایش تعداد اتوبوسرانان ظرفیت جابجایی زائران اربعین در سال جاری به دو برابر افزایش پیدا کرده است .

وی افزود: خوشبختانه دراین مدت اتوبوس ها بدون هیچگونه مشکلی در حال سرویس دهی به زائران اربعین هستند و از نظر تامین سوخت نیز تا کنون مشکلی نداشته ایم.

گفتنی است، در اربعین سال گذشته طی 10 روز بیش از 150 هزار زائر توسط اتوبوسرانی مشهد در مسیر شوملی –نجف جابجا شده اند.

مجید خبیری – خبرنگار اعزامی به کشورعراق، شهر نجف اشرف

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات