ارسال پیامک تراکنش مالی ویژه پلاک خودروهای دارای اعتبار مثبت

ارسال پیامک تراکنش مالی ویژه پلاک خودروهای دارای اعتبار مثبت

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت مشهد در خصوص علت عدم ارسال پیامک کسر شارژ برای برخی از شهروندان مشهدی گفت: پیامک تراکنش‌های مالی به‎صورت خودکار برای شهروندانی ارسال می‌شود که پلاک خودروی آنها دارای اعتبار مثبت باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، محمدمهدی اسدی با بیان این مطلب، افزود: چنانچه خودروی شهروند دارای اعتبار منفی باشد، جهت فعال‎سازی پیامک رایگان کسر شارژ کافی است درخواست خودشان را به سامانه 3000003000 ارسال نمایند.

وی در خصوص اجرای طرح خوداظهاری در یکی از مناطق مشهد خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام قبلی قرار بود از ابتدای مهرماه این طرح در معابر منطقه 9 مشهد اجرا شود؛ که با اماده شدن و نهایی شدن سامانه ((شهر من)) در آینده نزدیک شاهد اجرای این طرح خواهیم بود.

اسدی ادامه داد: با این حال از مدتی پیش، تبادل مالی بین پارکبانان و رانندگان در معابر منطقه 9 حذف شده و شهروندان بایستی از طریق روش‎های پرداخت غیرحضوری، اقدام به شارژ حساب خود کنند که این روش‎ها شامل مراجعه به وبسایت شرکت الیت به نشانی eliteit.mashhad.ir یا وبسایت mycar24.ir یا از طریق نرم افزارهای آپ، تاپ و همچنین کد دستوری *500*8# هستند. علاوه بر این شهروندان در صورت شارژ پلاک خودرو از طریق وب سایت شرکت الیت، از 10 درصد شارژ تشویقی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت الیت درباره تصمیم نهایی مدیریت شهری برای پارکینگ‎های مکانیزه گفت: با توجه به قدیمی بودن فناوری این پارکینگ‎ها از یک سو و اتمام خدمات سرویس و نگهداری متناسب با آن‎ها، به ویژه ناایمن بودن این پارکینگ‌‏ها مقرر شد تعدادی از این پارکینگ‎ها جمع‏ آوری شود.

وی افزود: پس از بررسی‎های صورت گرفته در نهایت با توجه به اعلام آمادگی یک شرکت داخلی برای بازسازی و ایمن سازی یک دستگاه از پارکینگ‎های مکانیزه مقرر شد اگر پس از به روزرسانی این دستگاه، تاییدیه ایمنی آن هم گرفته شد، آنگاه دو دستگاه دیگر هم به روزرسانی می‎شود.

اسدی اظهارکرد: به دلیل وجود نواقص فنی و ناایمن بودن، پارکینگ‎های مکانیزه ابتدای بولوار معلم، مصلی، سناباد، سرشور و شهید کریمی جمع‎آوری خواهد شد.

وی مبلغ هزینه شده از سوی شهرداری مشهد برای ساخت این پارکینگ‌‏ها را در سال های گذشته حدود 14 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هرچند مدیران وقت شهرداری هم تلاش داشتند تا از امکانات به روز در حوزه پارکینگی استفاده کنند، اما به دلایل مختلف از جمله ایرادهایی در نحوه نصب دستگاه‎ها یا جانمایی اشتباه، در حال حاضر این پارکینگ‎ها ایمنی و کارایی لازم را ندارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات