رئیس اداره منابع آب شهرستان های یزد و اشکذر از انعقاد تفاهم نامه...

به منظور هماهنگی قضایی-انتظامی با مامورین شرکت آب منطقه ای جلسه ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشکذر و رئیس اداره منابع آب شهرستان های یزد و اشکذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، «محمد حسین باقری» رئیس اداره منابع آب شهرستان های یزد و اشکذر در ابتدای این نشست، با ارائه گزارشی از تهدیدات جدی منابع آب زیرزمینی شهرستان و اهمیت حفظ و حراست از زون حیاتی چرخاب، خواستار تسریع و تسهیل در رویه های قضایی-انتظامی در زمینه شناسایی و برخورد با متخلفین این حوزه شد.

همچنین «سید محمد ابراهیم اقبالی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر ضمن اشاره به اولویت های مهم شهرستان اشکذر درخصوص حفظ و حراست از منابع آّبی ، از برخورد قاطع با متخلفین حوزه آب و بالاحض  حفاران و مجرمین حفر کننده چاه غیرمجاز در شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به مجازات های پیش بینی شده در قانون توزیع عادلانه آب، خواستار طرح شکایت و پیگیری مجدانه شرکت آب منطقه ای شد.

گفتنی است: تفاهم نامه قضایی و انتظامی به منظور تسریع و تسهیل در شناسایی و برخورد با متخلفین و مجرمین  حوزه آب منعقد گردید و رئیس اداره منابع آب شهرستان های یزد و اشکذر در این خصوص اظهار کرد: بنابر این تفاهم نامه، رویه سریع و قاطع  دادستانی محترم شهرستان در جهت شناسایی چاههای غیرمجاز با فرماندهی محترم انتظامی شهرستان اشکذر مطرح و صورتجلسه گردید.

لازم به ذکر است: به منظور تبیین  مشکلات و مسائل حوزه آب شهرستان اشکذر از قبیل حفر چاههای غیرمجاز در گلخانه ها و همچنین  واحدهای آلاینده و تهدید کننده آبهای زیرزمینی نیز جلسه ای  با حضور مدیر کیفیت و محیط زیست شرکت آب منطقه ای و رئیس اداره منابع آب شهرستان های یزد و اشکذر در محل دفتر دادستانی محترم شهرستان برگزار  گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات