به دنبال افزایش قدرت اقتصادی شهر هستیم

به دنبال افزایش قدرت اقتصادی شهر هستیم

گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان در نود و هشتمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از ارایه گزارش عملکرد سالانه شهرداری اصفهان، گفت: اگر همدلی و همکاری میان شورا و مدیریت شهری نبود دستاوردهای امروز برای شهر ایجاد نمی شد.
وی افزود: آنچه امروز در شهر روی داده است با تلاش همه جانبه مدیریت شهری و حمایت ویژه شورا بوده است.حرکت دوساله ما در شهرداری و مدیریت شهری، نقطه عطفی در تاریخ مدیریت شهری اصفهان بوده است که با وجود مشکلات و شرایط سخت اقتصادی  امید و نشاط را در دل مردم ایجاد کرده ایم. تامین حقوق مردم و ساختن شهر با حضور خود مردم امکان پذیر است و هرکس برای توسعه شهر می تواند اظهار نظر کند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: تلاش شده تمام پروژه های نیمه کاره تمام شود و امروز شاهد رشد و پیشرفت خوبی هستیم.امروز با برنامه سنجش پذیر پیش می رویم و همه برنامه ها قابل اندازه گیری و سنجش است. بیشتر تمرکز ما بر پروژه هایی بوده که برای همه مردم باشد.
نوروزی تاکید کرد: چهارباغ، رینگ چهارم، اتوبوسرانی و  طرح جامع شهر، اصفهان ۱۴۰۰ و طرح ۲۰۲۰ دارای آثار همیشگی است و ما به همه ذینفعان میدان دادیم و با حضور بخش خصوصی پیش رفته و آنها را به طور جدی وارد میدان کردیم.
وی تصریحکرد: انضباط مالی نصیب این مدیریت شده است. ساماندهی سرمایه های انسانی و رونق کسب و کار با اجرای پروژه های جدید انجام شده است. هر پروژه توانسته تعداد زیادی شرکت را فعال کند. سامانه املاک که آرزو بود امروز در صدد اجرایی شدن است. طراحی پروفایل شهروندی و avl و afc درحال انجام است.
شهردار اصفهان ادامه داد: به دنبال افزایش قدرت اقتصادی شهر هستیم و شرایط اجتماعی مناسب، حرکت در مسیر هوشمندی، افزایش کارایی با کمترین منابع مالی با رویکرد استراتژیک، تاکید بر پویایی شهروندان و تلاش برای رشد منطقه ای از جمله اقداماتی است که به دنبال آن هستیم.
نوروزی خاطرنشان کرد: اگر نگاه یک پارچگی تحقق یابد یقینا بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. ما نیازمند شهری زیست پذیر هستیم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات