خواب اختلاف بین اعضا شورا و مدیریت شهری تعبیر نمی شود

خواب اختلاف بین اعضا شورا و مدیریت شهری تعبیر نمی شود

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: اربعین حسینی را خدمت مردم شریف و شهید پرور اصفهان تسلیت می گویم.
وی افزود: دیروز روز بزرگداشت حافظ بود این روز را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم با اشعار حیات بخش این غزل سرا انس بگیریم و پیام آن اشعار را در زندگیمان جریان دهیم و سروده‌های معنوی و اجتماعی حضرت حافظ را در دستور کار قرار دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ۲۳ مهرماه روز عصای سفید است که این روز را به روشندلان عزیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم بتوانیم حضور مستقلانه این عزیزان را در شهر داشته باشیم.
نصر اصفهانی تصریح کرد: روز اولیا و مربیان را در پیش داریم و امیدواریم که با تعلیم و تربیت درست افرادی دانا و توانا را به جامعه هدیه کنیم.
وی افزود: روز تربیت بدنی نیز در پیش است، هرکجا ورزش را فراهم کردیم از آسیب های اجتماعی به دور بوده ایم. ورزش موجب ایجاد علاقه و نشاط در جوانان می شود.گاهی با حداقل امکانات یعنی ایجاد یک زمین رو باز امکان دارد این شور و نشاط ایجاد شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از محورهای امور اداری، رعایت قوانین در همه ادارات ارگان ها و نهادها است، تاکید کرد: اگر می خواهیم به سوی سلامت اداری حرکت کنیم و شفاف سازی را سر لوحه کار قرار دهیم باید مسیر قانون را پیش بگیریم.
نصراصفهانی اظهار کرد: پس از انتخاب هیات رییسه و برگزاری انتخابات کمیسیون ها، امروز در شرایط ثبات شورای شهر هستیم و باید عزم خود را برای فعالیت بیشتر جزم کنیم و خدماتی که مردم نیاز دارند را ارایه دهیم و پروژه های عمرانی و فرهنگی را سرعت بخشیم. اگر کسانی در این شهر در فکر ایجاد اختلاف بین اعضای شورای شهر و یا اعضا شورا با مدیریت شهری هستند بدانند این خواب هیچ‌گاه تعبیر نمی شود. آن‌چه برای همه دوستان ما در مدیریت شهری اهمیت دارد رسیدگی به کار مردم است.
وی گفت: باید برنامه ریزی ها برای زیست بهتر، رضایت مردم و آسایش شهروندان فراهم شود و امروز فضای خوبی بین مدیریت شهری و اعضای شورا حاکم است. امیدوارم پروژه ها هرچه زودتر به نتیجه برسد و پس از چهار سال هم مردم و هم خود ما از عملکردها راضی باشیم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات