پیام مدیرعامل محترم شركت توزیع نیروی برق مازندران به مناسبت اربعین حسینی

پیام مدیرعامل محترم شركت توزیع نیروی برق مازندران به مناسبت اربعین حسینی

بسم الله الرحمن الرحیم

اَ للّهُمَّ الرْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ وَ ثَبِّتْ لی قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ

خدایا شفاعت حسین (ع) را در روز موعود (به صحرای قیامت ) روزیمان گردان و قدمهای معنوی مان را در راه خودت با حسین (ع) و یاران آن حضرت که بی دریغ جان خودشان را در راه حسین (ع) فدا کرده ا ند ثابت بدار .

اهمیت اربعین ، تدبیر  الهی خاندان پیامبر (ص) برای جاودان ماندن نهضت حسینی است .

اهمیت اساسی اربعين در آن است كه در اين روز ٬ با تدبير الهي خاندان پيامبر (ص) ٬ ياد نهضت حسيني براي هميشه جاودانه و اين كار پايه گذاري شد. اگر بازماندگان شهدا و صاحبان اصلي ٬ در حوادث گوناگون از قبيل شهادت حسين بن علي (ع) در عاشورا به حفظ ياد و آثار شهادت كمر نبندند ٬ نسلهاي بعد ٬ از دستاورد شهادت استفاده زيادي نخواهند برد .

یاد حضرت حسین بن علی (ع) با هر اربعین ، حرمتی فزون تر می یابد  ، زیرا گرامیداشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام  و یاران باوفایش، زنده نگهداشتن یاد و خاطره  آن حضرت و پاسداری از ارزش های معنوی است .

آری ،اربعین عزیزترین و برگزیده ترین بندگان خالص و نجیب خدا که در راه احیای دین و شریعت ناب اسلامی و هر انچه در این دنیای هستی و فانی داشتند ، برای رضای خداوند باری تعالی تقدیم کردند ، جاوید و بی مرگ است  .

چه بسیار عزیزان ، دلدادگان و دلباختگانی  که برای همنوایی با زینب کبری (س) و ابراز ارادت  و ولایتمداری به خاندان رسول الله (ص) از سراسر جهان در تجمع بزرگ اربعین در کربلای معلا حضور می یابند و از اعماق دل ، لبیک یا حسین را سر می دهند .

یکی از سرگذشت های جاودانه تاریخ اسلام  ، یاد بزرگ سردار دشت کربلا ، حضرت حسین بن علی علیه السلام است .

حركت امام حسين عليه السلام براي اقامه حق و عدل بود، تمام آثار و گفتار آن بزرگوار و نيز گفتاري كه درباره آن  حضرت از آیات و احادیث  نقل شده است اين مطلب را روشن مي كند كه هدف ٬ اقامه حق و عدل و دين خدا و ايجاد حاكميت شريعت و برهم زدن بنيان ظلم و جور و طغيان بوده است .

رمز زنده ماندن واقعه  تاریخی عاشورا نیز مجاهدات و تبیین و افشاگری زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) بود  اگر زينب كبري (س) و امام سّجاد (ع) در آن روزهاي اسارت چه در همان عصر عاشورا در كربلا و چه در روزهاي بعد در راه شام و كوفه و خود شهر شام و بعد از آن در زيارت كربلا و عزيمت به مدينه و در طول سالهاي متمادي كه اين بزرگواران زنده ماندند مجاهدات و تبيين و افشاگري نكرده بودند و حقيقت فلسفه عاشورا و هدف حسين بن علي و ظلم دشمن را بيان نميكردند ٬ واقعه عاشورا تا امروز ٬ جوشان و زنده و مشتعل نمي ماند .

اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت  اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و 72 تن از یاران باوفایش به پیشگاه حضرت ولیعصر  (عج)  ، مقام معظم رهبری  و مردم  ولایت مدار استان  مازندران و همکاران عزیز، امیدوارم همواره از رهروان راستین آن حضرت در  تمام ابعاد زندگی شخصی و خانوادگی و اداری و اجتما عی باشیم .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات