اعتبار عمرانی اردبیل ۱۰۹ میلیارد تومان است

اعتبار عمرانی اردبیل ۱۰۹ میلیارد تومان است

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: امسال اعتبارات عمرانی استان اردبیل بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان است.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ایرج بیگدلو صبح امروز در مراسم معارفه شهردار جدید گیوی اظهار داشت: با افزایش مناسب اعتبارات عمرانی در سال جاری همت ما بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های سفر است.

وی با یادآوری اینکه با دستگاه‌هایی که گزارش خلاف واقع در اجرای طرح‌ها و پروژه های عمرانی بدهند به شدت برخورد می‌کنیم، افزود: آمار و ارقام ما در زمینه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، زمان اجرای آنها و اعتبار اختصاص یافته باید به گونه‌ای باشد تا با تکیه بر این آمار و گزارش‌ها بتوان بر روند اجرایی کارها برنامه‌ریزی درست و جامع داشت.

بیگدلو با تاکید بر حل مشکل شهری گیوی از شهردار جدید خواست از ساخت و سازهای غیر‌مجاز در این شهرستان جلوگیری کرده و بستر را برای توسعه متوازن شهری فراهم آورد.

این مسئول با یادآوری اینکه در توسعه شهری نیز باید بافت‌های فرسوده بیشتر مورد توجه قرار گیرد، عنوان داشت: با اطلاع‌رسانی دقیق می‌توان صاحبان واحدهای مسکونی قدیمی و فرسوده را به دریافت تسهیلات بانکی مناسب تشویق و ترغیب کرد تا عمران و آبادانی واقعی در این شهر اتفاق بیفتد.

معاون استاندار اردبیل یکی از وظایف شهرداری‌ها را بحث خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در حوزه‌های مختلف اعلام کرد و گفت: شهرداری در کنار گستردگی فعالیت اولویت کار خود را باید به ارائه خدمات مطلوب شهری و تکمیل پروژه‌های عمرانی اختصاص دهد.

وی آسفالت معابر و کوچه‌ها را به شهردار جدید توصیه کرد و گفت: شهردار موفق شهرداری است که از روز اول برای انجام کارهای خود و رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی کرده و برای تک‌تک روزهای مدیریتی خود بر اساس آن برنامه طرح و ایده ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرماندار شهرستان کوثر نیز با قدردانی از تلاش‌های شهردار سابق از شهردار جدید خواست در عمران و آبادانی شهر به ویژه آسفالت معابر، دفن بهداشتی زباله‌ها، جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه و غیر‌مقاوم تلاش کنند.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، رسول معصومی خاطرنشان کرد: در این مسیر علاوه بر تزریق اعتبارات دولتی یاریگر شهردار جدید در انجام وظایف و رسالت خطیر خواهیم بود.

در پایان این مراسم از شهردار سابق قدردانی و مسعود شهبازی به عنوان شهردار جدید گیوی معرفی شد.

 

 

    نظرات