ساخت مرکز بزرگ تعطیلات در منطقه نمونه بین المللی شاندیز آغاز شد

ساخت مرکز بزرگ تعطیلات در منطقه نمونه بین المللی شاندیز آغاز شد

www.BanaNews.irعملیات ساخت مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید روز چهارشنبه در آستانه میلاد با سعادت امام علی(ع) طی مراسمی با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در منطقه نمونه گردشگری بین المللی شاندیز آغاز شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری پدیده روز چهارشنبه در این مراسم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۰۰ هزار مترمربع با یک میلیون مترمربع زیر بنا و سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان طی دو سال اجرا می شود.

'محسن پهلوان مقدم' افزود: در این مرکز متنوعترین خدمات تفریحی، ورزشی و امکانات اقامتی ارائه خواهد شد.

وی گفت: 'بازار، مجتمع مسکونی با خدمات هتلداری، هتل پنج ستاره، مراکز فرهنگی، پارک تفریحات آبی، رستوران، نمایشگاه دائمی گل و گیاه، شهربازی سرپوشیده و مجتمع اداری' بخشهای اصلی این مرکز را تشکیل می دهند.

او اظهار داشت: این مرکز با معماری نوین و روز دنیا و دسترسی به واحدهای مختلف خرید و امکان بهره مندی از فضای پارک خودروها تا سقف شش هزار خودرو اجرا می شود.

وی گفت: در مجموع در قالب این مرکز ۱۰ پروژه اداری، تجاری، فرهنگی، سرگرمی و تفریحی اجرا می شود.

او افزود: اجرای این پروژه برای پنج هزار نفر ایجاد اشتغال می کند و طبق برنامه ریزی انجام شده طی دو سال به بهره برداری می رسد.

همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مرکز تعطیلات و سرگرمی 'زنگ کارگری' توسط استاندار خراسان رضوی نواخته و در ادامه تمبر یادبود این پروژه توسط رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رونمایی و امضا شد.

'شاندیز' واقع در ?? کیلومتری شمال غرب مشهد طبق مصوبه دولت و هیات وزیران در سال ???? به عنوان منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری شناخته شد

 

    نظرات