پیگیری تسریع در اجرای طرح بازآفرینی محله امام هادی(ع)

پیگیری تسریع در اجرای طرح بازآفرینی محله امام هادی(ع)

پیگیری تسریع در اجرای طرح بازآفرینی محله امام هادی(ع)

شهردار منطقه 10 مشهد گفت: پیگیری و تسریع در اجرای طرح بازآفرینی محله امام هادی(ع) در خصوص اقتصاد، فرهنگ، بافت قدیمی و جدید این محله و نحوه مشارکت پذیری شهروندان در طرح های تسهیل گری مورد تاکید قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد حافظ با بیان این مطلب افزود: بهسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد در قالب اقدام مشترک توسط چندین دستگاه اجرایی و با ترکیبی از فعالیت‌های کالبدی و غیر کالبدی با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و اجرایی در این نشست در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: همچنین وضعیت سلسله مراتبی دسترسی محله، محل تجمع اهالی، تعداد مدارس و مساجد، آسیب شناسی محله و نیاز سنجی اولویت های محله امام هادی(ع) نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
شهردار منطقه 10 یادآور شد: دفتر تسهیلگری محله امام هادی(ع) نیز در خیابان سعادت - سعادت 5 – ساختمان کیمیا فام – طبقه چهارم راه اندازی شده است که متقاضیان می توانند از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر برای دریافت مشاوره و خدمات مراجعه نمایند.
گفتنی است: محله امام هادی(ع) از میدان قائم آغاز و به خیابان شهید حشمتی منتهی می شود که بالغ بر 33795 نفر جمعیت و 295 هکتار وسعت دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات