شهرداری کرمان فقط، مسئول جمع‌آوری متکدیان است

شهرداری کرمان فقط، مسئول جمع‌آوری متکدیان است

رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شهرداری کرمان فقط، مسئول جمع‌آوری متکدیان است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید khodadadi.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shora emshab.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی خدادادی در نشست عمومی این هفته‌ی شورای اسلامی شهر کرمان ضمن تسلیت ایام اربعین افزود: شهرداری فقط مسئول جمع‌آوری متکدیان است و ساماندهی، کنترل و درمان آنها مربوط به سایر دستگاه‌های ذی‌ربط است.
وی ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم اینکه شهرداری متکدیان را مرتبا از سطح شهر جمع‌آوری می‌کند اما به دلیل عدم همکاری و عمل به وظایف برخی ارگان‌های مسئول، این افراد دوباره به سطح شهر برگشته و چهره‌ی شهر را نازیبا می‌کنند و برای مردم هم ناخوشایند و دردسر ساز هستند.
خدادادی تصریح کرد: خوشبختانه قرار است دو کمپ یکی مختص آقایان و دیگری مختص بانوان راه‌اندازی شود و این متکدیان که اکثرا اعتیاد دارند مورد مداوا قرار بگیرند و ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه همچنین در جلسه‌ای که در فرمانداری برگزار شد، عنوان گردید از مجموع کودکان کار، فقط دو نفر ایرانی و مابقی از اتباع بیگانه بودند، خاطرنشان کرد: بعد از ساماندهی دو کودک ایرانی، مقرر شد ضمن توجیه والدین کودکان کار اتباع بیگانه در صورتی که کودکان آنها، به کار خود ادامه دهند، کارت اقامت آنها باطل شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری،بهداشت و محیط زیست  شورای شهر کرمان گفت: باید درخصوص متکدیان و کودکان کار همگان از جمله شهرداری، دستگاه‌های ذی‌ربط و اصحاب رسانه دست به دست هم دهند تا این معضلات ریشه‌کن شوند.
خدادادی در بخش دیگر صحبت‌های خود از شهردار و همکاران وی به ویژه همکاران واحد درآمد به دلیل اینکه بودجه‌ی وصولی درآمدی شهرداری کرمان از بودجه‌ی مصوب شش ماه اول سال بیشتر بوده است، تشکر و قدردانی کرد و گفت : این امر در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.
وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال این روند ادامه داشته باشد و بودجه‌ی وصولی شهرداری محقق شود.

فاطمه نخعی‌فر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات