۳۰ دستگاه اتوبوس شهرداری کرمان به زائران پیاده‌روی جاماندگان از حرم خدمات‌رسانی می‌کنند

۳۰ دستگاه اتوبوس شهرداری به زائران پیاده‌روی جاماندگان از حرم خدمات‌رسانی می‌کنند

شهردار کرمان گفت: شهرداری کرمان برای اولین بار، ۸۰ نفر از نیروهای خود را در قالب افراد متخصص و خدماتی برای خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در ایام پیاده‌روی اربعین، به عراق و نجف اشرف اعزام کرده است.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید alamzade darshora1.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید alamzade darshora2.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shora emshab.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (علیه‌السلام) و اربعین در نشست عمومی این هفته‌ی شورای اسلامی شهر افزود: همچنین شهرداری کرمان در موکب خود که در مسیر پیاده‌روی اربعین در عتبات عالیات راه‌اندازی شده، به زائران خدمات‌رسانی می‌کند.
وی ادامه داد: ضمن اینکه از آنجا که در خصوص حمل و نقل زائران به عتبات عالیات مشکلاتی پیش آمده بود، اعلام آمادگی کردیم که اتوبوس‌های خود را برای این امر در اختیار کشور قرار دهیم که به دلیل اینکه اتوبوس‌های شرکت مس بهتر بودند، استاندار آنها را در اولویت اعزام قرار داد و قرار شد در صورت نیاز اتوبوس‌های ما در داخل کشور به زائران خدمات رسانی کنند.
عالم‌زاده تصریح کرد: اما ۳۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران پیاده روی اربعین تحت عنوان «جاماندگان از حرم» که از حرم شهدای گمنام به آستانه امام زاده حسین (علیه‌السلام) واقع در جوپار انجام می‌شود، خدمات‌رسانی خواهند کرد و مرتبا زائران را از جوپار به کرمان باز می‌گردانند.
وی همکاری با سایر هیات‌ها و موکب‌ها برای اجرای برنامه‌های اربعین را از دیگر اقدامات شهرداری برای این ایام ذکر کرد و ادامه داد: همچنین‌ ترمیم و آسفالت اطراف برخی تکایا و مساجد که نیازمند این کار بودند، تنظیف و جمع آوری زباله اطراف تکایا و مساجد و هیات‌ها و حضور آتش‌نشانان در این اماکن از دیگر اقدامات شهرداری در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) است.
شهردار کرمان خاطرنشان کرد: این اقدامات توانسته است رضایت‌ هیات‌ها و تکایا را جلب کند چرا که سال‌ها بود اطراف بسیاری از این اماکن نیازمند آسفالت بود و اجرا نشده بود.
شهردار کرمان همچنین برای ادامه‌ی همکاری در کمک‌رسانی به هیات‌ها، موکب‌ها و مساجد اعلام آمادگی کرد تا در این ایام مردم دغدغه‌ای نداشته باشند.

فاطمه نخعی‌فر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات