توانمندی سازمان عمران در پروژه های شهری به کار گرفته شود

توانمندی سازمان عمران در پروژه های شهری به کار گرفته شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان ضمن بازدید از واحدهای مختلف سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری و گفتگو با همکاران در نشستی که با حضور سرپرست ، مدیران و مسئولان واحدهای این سازمان برگزار شد، با تاکید بر اصل سلامت اداری و شفافیت مالی در فعالیت های سازمان اظهار داشت: سلامت اداری و شفافیت مالی در فعالیت های سازمان عمران مهم ترین عامل برای شکوفایی و پویایی است که می تواند سازمان عمران را به جایگاه واقعی خود نزدیک کند.

شهردار ساری با اشاره به ضرورت نگاه صحیح و برنامه ریزی دقیق برای تقویت روحیه سازمانی گفت: همه ما یک خانواده بزرگ هستیم؛ کاری به گذشته نداریم؛ همه مدیران به اندازه وسع خود زحمت کشیدند و کار کردند. امروز لازم است شما مدیران سازمان عمران نگاه و برنامه جدید و کاربردی برای سازمان داشته باشید و در کار با هیچکس تعارف نکنید چراکه هزینه این فعالیت ها و کارها را مردم می پردازند و باید به بهترین نحو به شهر و شهروندان خدمت کنید.

وی با تاکید بر حرکت قانونمند در مسیر فعالیت های سازمانی گفت: کارهای شهرداری در حوزه های عمرانی باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی سازمان عمران و توسط این سازمان انجام شود. لازم است کارخانه های سازمان عمران مجدداً فعال شود و خدمات کامل ارائه دهند. در کارها کاملاً قانونمند بوده و سفارش پذیر نباشید. روی خط قانون حرکت کنید. حتی کمک به ادارات و دستگاه ها باید قانونمند و در قالب امضاء تفاهم نامه باشد.

رجبی، احترام را یکی ازمهم ترین عوامل تقویت روحیه سازمانی دانست و گفت: احترام به یکدیگر را سرلوحه کار خود قرار دهید تا احترام سازمان احیا شود. همکاران سازمان عمران باید بیشترین امکانات و رفاهیات را داشته باشند و تحقق این مسئله منوط به تعصب سازمانی و تلاش همه همکاران در سازمان است.

در ادامه شهردار مرکز استان به اهمیت برگزاری دوره های آموزش تخصصی برای کارکنان سازمان اشاره کرد و بیان داشت: بدون تردید برنامه ریزی و برگزاری دوره های تخصصی آموزشی برای کارکنان فنی و اداری سازمان باید در اولویت قرار گیرد تا زمینه های رشد و توسعه سازمانی بهتر از قبل فراهم شود.

در پایان شهردار ساری کلیه مدیران سازمان عمران را خطاب قرار داد و خاطرنشان کرد: مشخص شدن چارچوب ها زمینه ساز سلامت اداری است. برای تحقق این اصل وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید؛ چراکه هدف مجموعه مدیریت شهری تلاش و کار برای تامین رفاه و آسایش مردم است و لازم است در این مسیر به همه جزییات دقت شود تا به لطف خداوند نتایج مطلوبی حاصل شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات