تشکیل کمیته های ساماندهی نیروهای شرکتی و  بررسی مطالبات پیمانکاران شهرداری

تشکیل کمیته های ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی مطالبات پیمانکاران شهرداری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری با دستور عباس رجبی شهردار مرکز استان دو کمیته ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی مطالبات پیمانکاران شهرداری تشکیل شد.

طبق دستور شهردار، کمیته ساماندهی نیروهای شرکتی با هدف تصمیم گیری نسبت به سازماندهی این نیروها بر اساس قانون تشکیل شده است.

معاون خدمات شهری، سرپرست معاونت اداری و مالی، رییس اداره بازرسی، رییس شورای اسلامی کار شهرداری، مدیر حراست، مدیر اداری و رفاهی و سرپرست کارگزینی اعضاء کمیته ساماندهی نیروهای شرکتی در شهرداری و سازمان های تابعه هستند.

همچنین، کمیته بررسی مطالبات پیمانکاران شهرداری با هدف بررسی مطالبات و مذاکره با پیمانکاران و نیز تصمیم گیری در خصوص توافق با آنان و ارائه گزارش نتیجه اقدامات به شهردار تشکیل شده است.

رییس اداره بازرسی شهرداری، سرپرست معاونت اداری و مالی، رییس شورای اسلامی کار شهرداری، مدیر حراست و نماینده واحد مرتبط با پرونده بر حسب مورد، اعضاء کمیته بررسی مطالبات پیمانکاران هستند.

شهردار ساری در این دستور رعایت عدالت و انصاف را مورد توجه قرار داد و دستور داد تا کمیته ساماندهی، نیروهای چند فامیلی و غیرمرتبط را نیز گزارش نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات