بازدید معاونت مهندسی و توسعه آبفا کشور از پروژه‌های احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شیراز و صدرا

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، شاهین پاکروح، معاونت مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه هیئتی از شرکت مهندسی آبفا کشور، مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب شیراز در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ شرکت آب و فاضلاب شیراز و تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا در جریان آخرین اقدامات و عملیات احداث قرار گرفت.

معاونت مهندسی و توسعه آبفا کشور در بازدید از روند ساخت و پيشرفت تصفیه‌خانه فاضلاب در حال احداث شيراز اظهار داشت: آنچه در کارگاه تصفیه‌خانه فاضلاب مشاهده می‌شود نتیجه تلاش و کارفرمایی خوب مدیریت عامل و معاونین آبفا شیراز است.

شاهین پاکروح با تأکید در تسریع برنامه زمان‌بندی اتمام تصفیه‌خانه فاضلاب شيراز خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبار که در انجام عملیات اجرایی مدنظر است؛ بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه‌ صورت می‌گیرد.

ا...بخش نظر پور، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز با اشاره به نگاه ویژه مسئولین استان برای رفع مشکلات زیست‌محیطی به پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شیراز افزود: تاکنون برای اتمام این پروژه از منابع عمرانی و جاری هزینه شده است.

در این بازدید که با حضور مسئولان شرکت آب و فاضلاب شیراز و نماینده مشاور و پیمانکار پروژه در قالب نشست کارشناسی صورت گرفت ضمن تشریح عملکرد شرکت آب و فاضلاب شیراز در احداث این تصفیه‌خانه‌ها گزارش جامعی از مراحل پیشرفت ساخت و نیز آخرین مسائل و موانع موجود برای اتمام ارائه شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات