نظام مهندسی مهریز برای پروژه های ساختمانی پروانه دار، تابلو مشخصات نصب می کند

نظام مهندسی مهریز برای پروژه های ساختمانی پروانه دار، تابلو مشخصات نصب می کند

جلسه هم اندیشی باحضور  سرپرست شهرداری و مسئول واحد ساختمان و اجراییات شهرداری مهریز با رئیس دفترنمایندگی نظام مهندسی مهریز در محل نظام مهندسی مهریز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر دفتر نمایندگی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، در خصوص فعالیت انجام شده در 6 ماه اول سال گزارشی را ارائه کرد.
وی با اشاره به لزوم همراهی و همکاری  نظام مهندسی وشهرداری گفت: با گسترش این همکاری و ساخت ساختمان های پروانه دار، شاهد افزایش کیفیت ساخت و ساز ها در مهریز خواهیم بود.
محسن الحسینی با اشاره به اینکه از جمله اقدامات انجام شده از سوی نظام مهندسی نصب تابلوی مشخصات برای پروژه های دارای پروانه است ادامه داد:  این موضوع به شناسایی پروژه ها کمک بسیاری می کند.

در ادامه، سرپرست شهرداری مهریز با استقبال از طرح نصب تابلو مشخصات پروژه برای ساختمان های در حال احداث مهریز گفت: این موضوع موجب جلوگیری از ساخت و سازهای بدون ناظر و غیر استاندارد می شود.
زارع زاده خواستار برگزاری این جلسات به صورت فصلی و هم اندیشی بیشتر شهرداری و نظام مهندسی شد و گفت: باید در خصوص ساخت و ساز اصولی فرهنگ سازی لازم صورت پذیرد تا مردم به این سمت سوق پیدا کنند.
پس از آن مسئول دایره ساختمان شهرداری مهریز درباره رایزنی با اعضای کمیسیون تطبیق برای کاهش حد نصاب متراژ باغات زیر ۵۰۰ مترمربع توضیحاتی را ارئه کرد.
در انتهای جلسه توافق شد پرسنل واحد اجراییات شهرداری مهریز جهت ارائه گزارش درباره اقدامات انجام شده درخصوص گزارش ناظران، هر هفته در دفتر نمایندگی نظام مهندسی حضور پیدا کنند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات